تاریخ انتشار: 1398/12/28 19:44
کد خبر: 67247

اتفاقی که آرامش را به استقلال برگرداند!

امروز (چهارشنبه) دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند که به نظر می‌رسد این اتفاق خوبی برای آبی‌پوشان باشد.
اتفاقی که آرامش را به استقلال برگرداند!

بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، حجت نظری و احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شدند و استعفای علی فتح‌الله‌زاده هم پذیرفته شد.

نکته جالب توجه اینجاست که به نظر می‌رسد با حضور نظری و سعادتمند قرار است آرامش به اردوی استقلال برگردد. این باشگاه در طول ماه‌های اخیر با چالش جدی درگیری بین مدیران خود روبه‌رو شده و برخی از اعضای هیئت مدیره حسابی از خجالت یکدیگر به گونه‌های مختلف درآمده‌اند.

سعادتمند که پیش از این هم در مقطعی رئیس هیئت مدیره استقلال بود، در آن دوره این باشگاه در آرامش به کار خود ادامه می‌داد. سعادتمند حتی پس از جدایی‌اش هم هیچوقت از اتفاقات داخل باشگاه صحبتی به میان نیاورد و با مصاحبه‌های خود جنجالی برای این تیم به وجود نیاورد. با این شرایط به نظر می‌رسد با ورود دو عضو تقریباً جوان به هیئت مدیره استقلال قرار است سایه آرامش روی این باشگاه بیفتد و این تیم در آرامش بتواند نتایج مدنظر خود را کسب کند.

همچنین شنیده می‌شود قرار است به زودی یک عضو جدید اقتصادی هم به باشگاه استقلال اضافه شود تا امور اقتصادی باشگاه را در دست بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo7wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سال رویایی ستاره جوان استقلال تکمیل شد