تاریخ انتشار: 1398/12/29 17:37
کد خبر: 67170

یک سوال ساده؛ ۷۰ میلیارد پول پرسپولیس چه شد؟!

اختلاف نظر میان هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و محمدحسن انصاری‌فرد علنی شده و طرفین قصد دارند توپ را به زمین دیگری بیاندازند.
یک سوال ساده؛ ۷۰ میلیارد پول پرسپولیس چه شد؟!

در چند روز اخیر و پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، شاهد مصاحبه‌های پیاپی انصاری‌فرد و رسول‌پناه، سرپرست جدید این باشگاه علیه یکدیگر هستیم. رسول‌پناه به تازگی مدعی شده تمام درآمدهای زمان انصاری‌فرد پنهانی و به صورت قرض بوده و باید دو برابر آن برگردانده شود. او هم‌چنین انصاری‌فرد را متهم به تحمیل خودش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه کرده است.

در سوءمدیریت باشگاه پرسپولیس و ناتوانی انصاری‌فرد در اداه این تیم شکی نیست اما انتخاب چنین افرادی برای مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خودش نشانه ضعف وزارت است که به دنبال چنین افرادی می‌رود. بحثی که درباره خود رسول‌پناه هم وجود دارد و مشخص نیست او با چه معیاری و بر اساس کدام سابقه به باشگاه پرسپولیس رسیده است. 

از طرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دو فصل است که در این تیم حضور دارند و مشخص نیست چرا به دنبال مدیرعاملی هستند که با خودش پول بیاورد! پرسپولیس قراردادی در حدود هفتاد میلیارد با اسپانسر دارد و در کنار آن پاداش شرکت در مسابقات مختلف را هم دریافت می‌کند اما هم‌چنان با مشکلات مالی مواجه است و مشخص نیست درآمدهای این باشگاه چگونه خرج شده است. بحثی که نیاز شدید به شفاف سازی مالی در این باشگاه را اثبات می‌کند. از میان قراردادهای جدید باشگاه پرسپولیس هم اوساگوآنا و استوکس در زمان انصاری‌فرد به پرسپولیس پیوستند که مشخص نیست هیئت مدیره اگر می‌دانست استوکس گزینه خوبی نیست چگونه با حضورش موافقت و آن‌را تصویب کرده است.

در مجموع می‌توان گفت انتخاب انصاری‌فرد تصمیم درستی نبود اما خود هیئت مدیره باشگاه هم دارای ضعف‌های زیادی است که نباید پشت این ماجرا پنهان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx6by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی ادعای عجیب انصاری‌فرد و جنجال در پرسپولیس!