تاریخ انتشار: 1399/01/07 18:29
کد خبر: 66868

تلاش های سعادتمند برای توافق با شفر

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال مسئولیت پیگیری امور این باشگاه را در غیاب اسماعیل خلیل زاده در اختیار گرفت.
تلاش های سعادتمند برای توافق با شفر

روزگذشته با خبر شدیم اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که این روزها دوران نقاهت ویروس کرونا را پشت سر می‌گذارد، در غم از دست دادن همسر خود عزادار شد.

در همین ارتباط احمد سعادتمند در خصوص درگذشت همسر اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به مصیبت بزرگی که برای اسماعیل خلیل‌زاده رخ داده، برای او آرزوی صبر و بردباری می‌کنم و اگر چه خودم نیز درگیر درگذشت برادرم هستم، اما صلاح دانستم پیگیر حل مشکلات و موارد باشگاه باشم.

وی در ادامه افزود: مشکلاتی که همگی با تعیین تاریخ از سوی فیفا به نوعی باشگاه را تحت‌فشار قرار داده و با توجه به بیماری که گریبانگیر خلیل‌زاده شد، بخشی از امور باشگاه استقلال را بر عهده گرفتم.

سعادتمند همچنین در خصوص پرونده وینفرد شفر تاکید کرد: در این راستا در اولین فرصت با شفر سرمربی سابق استقلال تماس گرفتم تا قرار ملاقاتی با او داشته باشیم تا بتوانیم در فضایی دوستانه با وی موانع را برطرف کنیم.

این در شرایطی است که بنا به اعلام باشگاه استقلال، بخش ادرای از فردا کار خود را آغاز می کند تا در خصوص پرونده های این باشگاه درفیفا و کارهایی از این دست را پیش ببرد. البته این فعالیت به صورت دورکاری است تا شاهد مشکلی از بابت ابتلا به ویروس کرونا نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdvzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه اصلی جانشینی فتح الله زاده در استقلال