تاریخ انتشار: 1399/01/09 11:16
کد خبر: 66762

مهاجم سپاهان دست به اقدامی ارزشمند زد

در روزهایی که همه ی جهان درگیر ویروس کشنده کرونا است فوتبالیست ها تلاش می کنند با اقدامات روحیه آور امید را با جامعه تزریق کنند و از همه مهمتر با کمک های مالی خود گام های اساسی در مبارزه با این ویروس بردارند.
مهاجم سپاهان دست به اقدامی ارزشمند زد

هزینه کردن برای مبارزه با ویروس کرونا در فوتبال حرفه ای شدت و حدت بیشتری دارد و این شاید به خاطر دستمزد کلان فوتبالیست ها در آن سوی مرزها باشد. اما در یک حرکت زیبا محمد محبی بازیکن بوشهری تیم سپاهان؛ علاوه بر اینکه با انتشار وید ئویی از همشهریان خود خواسته در خانه بمانند در عملیات ضد عفونی کردن شهرش نیز حضور پیدا کرده است و این ایفای یک نقش جدید از سوی او بود. مهاجمی که فصل گذشته در همین روزها با شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر تلاش می کرد. او این فصل علاوه بر درخشش در ترکیب سپاهان در لیگ برتر به ترکیب تیم امید و تیم ملی هم راه پیدا کرد و یکی از بازیکنان موفق لیگ برتر است.

05

در بوشهر علاوه بر محمد محبی، مهدی طارمی هم اقداماتی جدی برای مبارزه با ویروس کرونا داشته است. مهدی 50 کارت هدیه به پرستاران بیمارستان خلیج فارس بوشهر اهداء کرد و بانی ساخت 20 هزار ماسک در این شهر شد. قرار است تلاش های این دو فوتبالیست بوشهری برای مبارزه با ویروس کرونا و هم چنین کمک به مردم بوشهر ادامه داشته باشد.

این اتفاق خوب را البته در دیگر شهرها از سوی فوتبالیست های شاخص شاهد بودیم. نمونه اش تلاش های علی کریمی در گیلان. کمک مالی علیرضا جهانبخش به ستاد مبارزه با کرونا در قزوین و...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqe5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش تیم های حاضر در لیگ ها خط قرمز سازمان لیگ است!