تاریخ انتشار: 1399/01/12 18:13
کد خبر: 66413

آشنایی با آقای گل‌های پرسپولیسی نوزدهمین دوره لیگ برتر

عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو با ۱۰ گل در صدر جدول گلرنان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
آشنایی با آقای گل‌های پرسپولیسی نوزدهمین دوره لیگ برتر

با حضور علی علیپور مهاجم پرسپولیس تهران و بازیکنان زهردار استقلال تهران، شهرخودروی مشهد، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و ... کمتر کسی فکر می‌کرد آقای گل‌های لیگ برتر از ۲ تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران باشند.

شهریار مغانلو بعد از درخشش در لیگ دسته اول کشور با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و کسب عنوان آقای گلی حالا با ۱۰ گل در صدر جدول آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار دارد. البته عیسی آل کثیر هم از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با همین تعداد گل در کنار شهریار در صدر جدول قرار دارد.

مغانلو و آل کثیر در نیم فصل دوم فوتبالی هر ۲ در تیررس تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفتند و با وجود میل شخصی برای حضور در این تیم پرطرفدار باشگاه‌های آن‌ها با حضور مغانلو و آل کثیر در جمع سرخ‌ها مخالفت کردند و هر ۲ در پیکان صنعت نفت ماندند.

آل کثیر در ۴ دوره قبلی لیگ برتر هم شانس بسیار بالایی در نفت تهران برای کسب عنوان آقای گلی داشت، اما این اولین چالش آقای گلی مغانلو در لیگ برتر است. او قصد دارد به تنهایی این عنوان را به خود اختصاص دهد.

با این حال مهدی قائدی از استقلال با ۹ گل پشت سر مغانلو و آل کثیر قرار دارد و یک غفلت از این ۲ بازیکن هوادار پرسپولیس، می‌تواند قائدی را به صدر جدول گلزنان برساند.

آل کثیر سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، آلومنیوم هرمزگان، پیکان تهران، استقلال تهران و البدر بندر کنگ را دارد و یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را در صنعت نفت آبادان سپری می‌کند.

اما مغانلو تنها سابقه بازی در تیم فوتبال پیکان تهران را از سال ۹۴ در کارنامه دارد و بعد هم برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4modp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست های پشت پرده به دنبال جدایی علیپور از پرسپولیس!