تاریخ انتشار: 1399/01/19 18:56
کد خبر: 65862

نگرانی بزرگ استقلالی ها تبدیل به بحران خواهد شد!

با توجه به عدم پرداخت چندین ماه از حقوق دیاباته هواداران استقلال نگران جدایی این بازیکن هستند.
نگرانی بزرگ استقلالی ها تبدیل به بحران خواهد شد!

بدون شک دیاباته یکی از بهترین خریدهای خارجی تاریخ باشگاه استقلال است‌. او تمام مشخصه های یک مهاجم تراز اول را دارد و این را به خوبی نشان داده است. دیاباته بازیکنی تنومند بوده و علاوه بر آن از تکنیک خوبی هم برخوردار است و بازی چشم نوازی را به نمایش می گذارد. هر تیمی آرزوی داشتن مهاجمی مثل دیاباته را دارد. اما این روزها  هواداران استقلال بیشتر از فبل نگران جدایی دیاباته هستند.

باشگاه استقلال چنین ماه حقوق دیاباته را پرداخت نکرده است از اینرو احتمال دارد این بازیکن قراردادش با استقلال را فسخ کند. احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال برای پرداخت حقوق معوقه این بازیکن اقداماتی انجام داده که ممکن است به واسطه آن حقوق دیاباته به زودی پرداخت شود تا نگرانی‌ها بابت این بازیکن از بین برود.

باید این واقعیت را بپذیریم که شاید هر بازیکنی جای دیاباته بود تا حالا حتما قرارداش با استقلال را فسخ کرده بود کما اینکه نمونه های زیادی از بازیکنان خارجی قبلا این کار را انجام داده اند.

اما جالب است که دیاباته با وجود تمام این مشکلات اصلا قصد جدایی از استقلال را ندارد.  این مهاجم محبوب هواداران استقلال برای چندمین بار طی روزهای گذشته، شایعه جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده است. او درباره احتمال جدایی‌اش از استقلال و حضورش در لیگ فرانسه گفته است: در حال حاضر من بازیکن استقلال هستم و بسیار از این بابت خوشحالم، زیرا فرصت دارم مردم خوب ایران و هواداران فوق‌العاده‌ای را بشناسم. دلم برای ایران و هوادارانش تنگ شده است.

دیاباته برای آنکه خیال هواداران استقلال را راحت کند به این نکته هم اشاره کرده که هر وقت باشگاه استقلال از او بخواهد، با خوشحالی زیاد به ایران برخواهد گشت.

دیاباته با این کار نشان داده است همچنان متعهد به قراردادش بوده و پای این تیم مانده است و حالا باید مسئولین استقلال پای این بازیکن بمانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqoax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره خارجی استقلال به شایعات پایان داد و همه را خوشحال کرد