تاریخ انتشار: 1399/01/20 18:52
کد خبر: 65773

وعده 7 میلیارد تومانی برای ورود به هیات مدیره پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده داده بود 7 میلیارد تومان برای باشگاه فراهم می‌کند اما فعلا خبری از این رقم نیست.
وعده 7 میلیارد تومانی برای ورود به هیات مدیره پرسپولیس

در حالی که روز گذشته عنوان شد که مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای جذب یحیی و دادن بخشی از پول کالدرون دو میلیارد تومان از عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال قرض گرفته، موسوی با انتشار پستی در اینستاگرام این مسئله را رد کرد. اما انتشار پست تکذیب توسط موسوی دو دلیل داشت؛ یکی درخواست رسول پناه و دیگری حمله هواداران استقلال به صفحه او بابت اینکه چرا به عنوان یک استقلالی، به پرسپولیسی‌ها کمک مالی کرده است.

تسنیم در این مورد نوشته که رسول پناه به این شرط به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمده که 7 میلیارد تومان پول برای باشگاه فراهم کند. اما حالا مشخص شده که او تا به حال تنها دو میلیارد تومان پول آورده که ظاهرا همین دو میلیارد تومان هم پولی است که از موسوی قرض گرفته بود.

موسوی به رسول پناه مهلت داده بود تا 20 فروردین (امروز) این دو میلیارد تومان را پس بدهد اما رسول پناه هنوز نتوانسته این رقم را پس بدهد که با این حساب بعید نیست موسوی برای پس گرفتن پول، مراحل قانونی را طی کند.

حالا و در شرایطی که احتمال ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد شده، رسول پناه جایگاه خود را در خطر می بیند چراکه او نه تنها 7 میلیاردی که وعده اش را داده بود برای باشگاه فراهم نکرده، بلکه همان دو میلیارد تومانی که قرض گرفته بود را هم پس نداده و این موضوع، کار را برای ماندن او سخت می کند.

خبر آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36omoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک ۵۰ میلیاردی به استقلال / قصه ی تلخ بی پایان!