تاریخ انتشار: 1399/02/02 10:14
کد خبر: 64741

شاهین شهرداری در نیم فصل دوم گل کاشت

شاهینی‌ها پس از تعطیلات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.
شاهین شهرداری در نیم فصل دوم گل کاشت

شاهین شهرداری بوشهر در نیم‌فصل اول عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند اما بعد از تعطیلات نیم فصل، شاهد دگرگونی این تیم و عملکرد شاگردان میشو بودیم و نمایشی به مراتب بهتر از نیم فصل اول را خود به نشان دادند.

عملکرد شاهینی‌ها بعد از تعطیلات نیم فصل به گونه‌ای بود که در پنج بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست را در کارنامه خود دیدند و در جدول نیم فصل دوم پس از پرسپولیس رده دوم را به خود اختصاص داده‌اند. باشگاه شاهین برای میشو و شاگردانش در تعطیلات نیم‌فصل اردویی ۱۰ روز در تهران برگزار کرد و تمرینات فشرده‌ای از سوی سرمربی تیم ترتیب داده شد. همچنین میشو شش بازیکن جدید به جمع شاگردانش اضافه کرد و تیمی متفاوت را روانه مسابقات کرد.

بوشهری‌ها در دیدارهای اخیر خود مقابل پیکان تهران، نساجی مازندران و ماشین سازی به برتری رسیدند، مقابل شهرخودرو به تساوی رضایت دادند و از فولاد خوزستان شکست خوردند. هرچند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دادند اما جبران امتیازات از دست رفته کار دشواری به نظر می‌رسد و میشو و شاگردانش پس از آغاز دوباره لیگ تلاش خود را دو چندان خواهند کرد تا از منطقه سقوط فرار کنند.

خداکرم ایزد پناه، سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد خوب شاهین بوشهر در نیم فصل دوم اظهار کرد: در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشتیم و تیم‌مان نتایج ضعیفی گرفت و پس از آن شهردار بوشهر بودجه‌ای را برای تیم در نظر گرفت و آقای میشو به شاهین آمد و برنامه اردو را در تهران برگزار کردیم. ما روزانه دو مرحله تمرین می‌کردیم و در نقل و انتقالات لیگ بیشتر از همه تیم‌ها تغییر و تحول داشتیم و شش بازیکن جدید به‌ انتخاب آقای میشو جذب تیم شدند.

او ادامه داد: همین امر باعث شد که با یک تیم جدید و با انگیزه وارد مسابقات شویم. مهم‌ترین دلیل هم آماده‌سازی مناسب بود و همه چیز دست در دست هم داد تا روحیه بازیکنان بازگردد و منسجم عمل کنند. ما در آمادگی کامل بودیم که بحران کرونا اتفاق افتاد و لیگ تعطیل شد. وضعیت بدنی بازیکنان اکثر تیم‌ها خراب شده است و تمرین انفرادی هیچ‌وقت جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد. می‌گویند این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت و با این وجود شرایط سخت‌تر خواهد شد و بازی‌ کردن خطرات زیادی دارد.

سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره عملکرد میشو سرمربی تیم گفت: میشو بسیار با انگیزه و انسانی دغدغه‌مند است. او ماه‌ها در ایران حضور داشت و حتی در تعطیلات کریسمس که اکثر مربی‌ها به خانه‌شان رفته بودند، ماند و تمرین بازیکنانش را زیر نظر داشت. در حال حاضر او از ما خواسته است پیش از آغاز بازی‌ها برای سه هفته به اردو برویم و بسیار مربی خوبی است و می‌خواهد موفق شود.

او در پایان عنوان کرد: مطمئن باشید دوباره با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم. آن‌قدر بازیکنانمان با انگیزه هستند که تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ انجام خواهند داد.

شاهین شهرداری بوشهر در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و با تیم‌های چهاردم و سیزدهم جدول فاصله سه امتیازی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7rpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای سخت در انتظار شاهین شهرداری بوشهر
پایان حمایت شهرداری بوشهر از شاهین!

ابراز نگرانی میشو از بازگشت به بوشهر : تمرین در این شرایط خیلی خطرناک است
کریستیچویچ: منتظر فرا رسیدن زمانی بهتر برای بازگشت به بوشهر هستم