تاریخ انتشار: 1399/03/30 21:40
کد خبر: 60897

زنوزی: علت حضور فرزندان برخی افراد در فوتبال چیست؟

مالک باشگاه تراکتور تبریز با انتقاد از تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: رد پای آقازاده‌ها در اسپانسر ها و قرارداد ها دیده می‌شود.
زنوزی: علت حضور فرزندان برخی افراد در فوتبال چیست؟

محمدرضا زنوزی شامگاه جمعه درباره برگزاری جلسه با یک نماینده از این تیم اظهار کرد: باید با مدیر عامل تمامی باشگاه ها جلسه بگذارند، ما مطیع جمع هستیم هر تصمیمی در آن جلسه گرفته شود اعمال خواهیم کرد.

وی با اشاره به دلیل برگزاری بازی ها به برنامه رادیویی چهارچهار دو رادیو جوان گفت: از تبلیغات محیطی هزینه دریافت کرده اند تا بازی ها برگزار شود و پرداختی ها را به شستا انجام دهند.

زنوزی درباره حضور آقازاده های فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فرزندان آن ها ویلموتس را وارد فوتبال می‌کند و پسر فرد دیگری برای او  وکیل می آورد. علت حضور فرزندان برخی افراد در فوتبال چیست؟

مالک باشگاه تراکتور افزود: ۱۵ باشگاه اعلام کردند که بازی نمی‌کنند اما کسی حرف ما را نمی‌شنود؛ باشگاه های شهرستانی هم باید اظهار نظر کنند و حقوق آن ها و لیگ های دسته یک در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مردم هزینه فوتبال را پرداخت می‌کنند تاکید کرد: رد پای آقازاده ها در اسپانسر ها و قرارداد ها دیده می‌شود این در حالی‌ست که آن مسئولیتی ندارند.

زنوزی به وجود ایراد اساسی در ورزش تاکید کرد و گفت: فدراسیون فوتبال به نوعی بنگاه اقتصادی‌ست بنابراین افرادی که در مدیریت بیزینس قوی هستند باید در آن نقش پررنگی ایفا کنند.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به موفقیت افرادی مانند دایی  مجیدی و مهدوی کیا در حوزه اقتصادی و فوتبال اشاره کرد و گفت: این جوانان سرمایه های مملکت هستند و به علت ۷۰، ۸۰ میلیارد پول شستا نباید سرمایه های کشورمان را از بین ببریم.

وی درباره وضعیت حضور این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: اگر به بیانیه ای که تنظیم کردیم رسیدگی نشود آن را به فیفا می‌فرستیم.

زنوزی در پایان با اشاره به ضعف اساسنامه تصریح کرد: مدیران نمی‌توانند هر جا که به نفعشان پشت فیفا و در جای دیگر پشت وزارت ورزش پنهان شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36o979

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




علت حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال