تاریخ انتشار: 1399/04/02 21:46
کد خبر: 60709

امیدوارم در پایان بازی استقلال برنده بازی مقابل فولاد باشد

پیشکسوت تیم استقلال به خبرورزشی گفت: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است! فقط امیدوارم در پایان بازی استقلال برنده بازی مقابل فولاد باشد.
امیدوارم در پایان بازی استقلال برنده بازی مقابل فولاد باشد

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به اهمیت بازی چهارشنبه استقلال مقابل فولاد به تک‌تک بازیکنان این تیم توصیه کرد اگر می‌خواهند نگران مصدومیت یا آسیب‌دیدگی باشند همان بهتر است که بازی نکنند.

آقای فنونی‌زاده! خبر دارید دو بازیکن استقلال ظرف یک هفته رباط صلیبی پاره کردند؟

متأسفانه این خبر خوبی نبود. هم برای رضا آذری و هم برای مرتضی تبریزی بسیار متأسفم. هر دوی این بازیکنان جزو نفرات خوب تیم استقلال هستند که البته حالا باید چند ماه دور از میادین بیرون بنشینند.

فکر می‌کنید چه دلیلی داشت که این اتفاق افتاد؟

قطعاً این به خاطر دوران طولانی خانه‌نشینی بوده! فوتبالیست باید هر روز در چمن باشد. فوتبالیستی که در خانه تمرین کند مانند پرنده‌ای است که در قفس نگهداری شود و نمی‌تواند طولانی‌مدت پرواز کند و همین موضوع باعث شد دو بازیکن استقلال زانویشان مشکل پیدا کند.

فکر می‌کنید این وضعیت تأثیری روی بازی استقلال مقابل فولاد بگذارد؟ و احتمال دارد استقلالی‌ها به خاطر مصدومیت دو تن از بازیکنان‌شان در اهواز با ترس بازی کنند؟

من توصیه می‌کنم اگر چنین تفکری دارند بهتر است قبل از بازی به کادر فنی بگویند و اصلاً بازی نکنند. فرهاد مجیدی چهارشنبه در اهواز ۱۱ گلادیاتور می‌خواهد. ۱۱ بازیکنی که در گرمای اهواز از دقیقه صفر تا ۹۰ فقط بجنگند. بازی در آن شرایط مقابل تیم مهمان قطعاً آسان نیست. اگر کسی بخواهد به فکر سلامتی یا ساق پایش باشد استقلال از همین حالا بازی را داده است.

اما استقلالی‌ها حرفی در این باره نزده‌اند؟

آن‌ها باید برای رسیدن به قهرمانی چهارشنبه در اهواز هر چه در توان دارند رو کنند. به خاطر این مردم و این هواداران هر کاری از دست‌شان برمی‌آید باید انجام بدهند و سرشان را جلوی توپ بگذارند.

چقدر از فولاد شناخت دارید؟

تیم فولاد با مربی جوان و خوشفکری که دارد توانسته جایگاه خوبی در جدول داشته باشد. آن‌ها که با یک بازی عقب افتاده وضعیت امتیازی خوبی دارند، قطعاً روی سه امتیاز این بازی حساب باز کرده‌اند و به همین خاطر و با توجه به گرمای هوا حتماً این تیم شب سختی را برای استقلال رقم خواهد زد.

پیش‌بینی تان از نتیجه چیست؟

فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است! فقط امیدوارم در پایان بازی استقلال برنده باشد، چون ما به این امتیاز به شدت نیاز داریم تا فاصله‌مان با صدر را کم کنیم. اگر این برد را بیاوریم فاصله ما با پرسپولیس ۸ امتیاز می‌شود که جبران آن به مراتب راحت‌تر از ۱۱ امتیاز است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqzzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی استقلال و فولاد یک بازی ویژه است!