تاریخ انتشار: 1399/04/03 10:55
کد خبر: 60683

به خاطر تیم ملی؛ اشکان برمی گردد

اشکان دژاگه به زودی به ایران بر می گردد تا با همراهی تراکتور در هفته های پایانی بازی های لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی هم آماده شود.
 به خاطر تیم ملی؛ اشکان برمی گردد

باشگاه تراکتور اعلام کرده اشکان در تمرینات این تیم حضور ندارد به این خاطر که شیوع ویروس کرونا در ایران خانواده اش را نگران کرده و برای حضور در تمرینات تیم و همراهی تیم در ادامه بازی های لیگ برتر تردید دارد. اما یک موضوع مهم ممکن است نگاه او را تغییر دهد و خبرهای رسیده حکایت از آن دارد اشکان دژاگه برنامه اش را تغییر خواهد داد و به زودی برای سفر به تبریز برنامه ریزی خواهد کرد. اشکان در صورت عدم حضور در اردوی تراکتور و همراهی نکردن این تیم در بازی های باقی مانده شانس کمی برای همراهی تیم ملی در بازی های مهر ماه خواهد داشت؛ به همین خاطر در تلاش است با متقاعد کردن خانواده اش تصمیم خود را تغییر داده و به تبریز برگردد.

آن چیز که قبلا اشکان دژاگه را نگران کرده بود و موجب تردید حضورش در تبریز شده بود حضور 6 بازیکن کرونایی در اردوی تیم بود. اما حتما خبرهای قرنطینه این بازیکنان و حضور دوباره اشان در تمرینات تیم به گوش اشکان خواهد رسید. نکته امیدوار کننده برای اشکان موضع فدراسیون فوتبال در مورد این بازیکن بود که دیروز مرتضی محصص – رییس کمیته فنی بدان اشاره کرد؛ اشکان بازیکنی است که هنوز می تواند برای تیم ملی مفید باشد. درخواست تماشاگران تیم تراکتور از اشکان برای حضور دوباره در اردوی تیم هم در اتخاذ تصمیم جدید تاثیر گذار بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwy78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه بازی با مراکش را از دست داد!