تاریخ انتشار: 1399/04/05 13:07
سرمربی جدید ذوب‌آهن تا ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود
کد خبر: 60526

اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد انتشار قرارداد ارسلان مطهری و رادولوویچ

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به نامشخص بودن وضعیت سرمربی ذوب‌آهن پیش از دیدار در لیگ برتر گفت: سرمربی تیم ظرف ۴۸ ساعت آینده مشخص و معرفی می‌شود.
اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد انتشار قرارداد ارسلان مطهری و رادولوویچ

جواد محمدی در حاشیه مجمع هیئت فوتبال اصفهان درباره وضعیت سرمربی کروات این تیم اظهار داشت: این مربی قرارداد یک و نیم ساله داشته و با توجه به تعهدی که زمان خروج از کشور به ما داشته موظف به بازگشت به ایران بوده است.

وی افزود: باشگاه هم موظف بوده برای وی بلیت تضمین شده تهیه کند، با توجه به محدودیت‌های پروازی به وجود به آمده به دلیل شیوع کرونا تلاش همکاران نتیجه داد و بلیت تضمین شده تهیه کردیم و استعلام‌های لازم را از پلیس فدرال آلمان و هواپیمایی قطری گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: متاسفانه وی تمکین نکرد و به ایران بازنگشت و علت آن را نیز ترس از کرونا و شیوع زیاد آن در کشورمان عنوان کرده اما این‌ها دلیل و پاسخ منطقی در برابر قرارداد و باشگاه ذوب‌آهن نبوده و بلافاصله مراتب را پیگیری قانونی کردیم تا وی به صورت رستمی و کتبی اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بازگردد و پیشنهاد فسخ را به طور رسمی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بلافاصله این مورد را در هیئت مدیره باشگاه طرح موضوع کرده و ابعاد آن بررسی شد و تکلیف این سرمربی در هیئت مدیره برای احقاق حقوق باشگاه مصوب شد، ما در این موضوع کوتاه نمی‌آییم و در آینده نزدیک نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

محمدی درباره انتخاب سرمربی جدید بیان کرد: خوشبختانه تمرینات ما به موقع آغاز شده و بازیکنان در زمان شرایط تعطیلی انفرادی تمرین کرده بودند و در یک ماه گذشته به جز سرمربی به صورت دقیق کار را پیش برده‌اند و بازیکنان آمادگی به نسبت قابل قبولی دارد و با قدرت تمرین می‌کنند و دیروز هم بازدیدی از تمرین داشتیم.

وی گفت: تکلیف سرمربی در 48 ساعت آینده مشخص می‌شود و سخنگوی باشگاه به اطلاع عموم می‌رساند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره شیطنت برخی رسانه‌ها در ارتباط با انتشار قرارداد ارسلان مطهری و رادولوویچ اظهار داشت: با توجه به طبقه‌بندی نامه‌ها و قراردادها ما موافق انتشار آن‌ها به شکل ناصحیح نبوده‌ایم و بررسی‌ها در قسمت‌های مختلف در حال انجام است که این موضوع داخلی بوده یا از موارد بیرونی باشگاه اتفاق افتاده است.

وی افزود: به طور قطع در آینده‌ای نزدیک نتایج مشخص می‌شود و به صورت کاملاً قانونی برخورد می‌کنیم، بنده به شخصه اعتقاد دارم دلیلی ندارد مسئله‌ای را از افکار عمومی پنهان کنیم، حق افکار عمومی است که این قراردادها را بدانند، هنر مدیریت باید این باشد که قراردادی داشته باشد که از آن دفاع کند.

محمدی خاطرنشان کرد: قرارداد رادولویچ که منتشر شده من را خوشحال کرده و به استناد همین قراردادی که امضا شده می‌توانیم از حق ذوب‌آهن دفاع کنیم، قرارداد ارسلان مطهری پیش از مدیریت بنده انعقاد شده بوده و منعی برای انتشار آن نداریم و بگذارید مردم بدانند به چه شکلی قرارداد منعقد شده است.

 وی درباره اینکه گفته می‌شود 2 بازیکن خارجی ذوب‌آهن هم همراه سرمربی این تیم به ایران نیامده‌اند، تصریح کرد: تنها بیدف به ایران نیامده و مارکویچ از ایران خارج نشده و داخل ایران در این مدت تمرین کرده، بیدف هم موظف به بازگشت است و درصورت بازگشت عواقب آن به خودش باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی درباره عدم برگزاری جلسات هیئت مدیره و شائبه اختلاف در هیئت مدیره بیان کرد: این مورد را تکذیب می‌کنم و روز گذشته جلسه داشتیم و اختلاف درونی وجود ندارد و همه همسو و همفکر تلاش می‌کنیم که ذوب‌آهن موفق‌تر از قبل باشد و در ماه‌های اخیر جلسه به صورت مجازی برگزار شده و لحظه به لحظه ارتباط داشتیم و به دلیل کرونا جلسه فیزیکی برگزار نشده است.

وی درباره وضعیت دیگر تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن که گفته می‌شود در سال جاری فعالیتشان متوقف می‌شود، گفت: ما تیمی را حذف نکرده‌ایم و در آخرین برنامه تلویزیونی هم اعلام کردیم که همه تیم‌ها به صورت کامل به کار خود ادامه می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275aqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوبی‌ها در روزهای کرونایی شارژ روحی شدند
پرداختی بازیکنان به ۵۰ درصد رسید