تاریخ انتشار: 1399/04/06 15:10
کد خبر: 60457

علوی: اگر استقلالی‌ها فیلم بازی را ندارند، بفرستیم

مدیر تیم فولاد خوزستان می‌گوید برتری آنها مقابل استقلال با تلاش جمعی تیم به دست آمده است.
 علوی: اگر استقلالی‌ها فیلم بازی را ندارند، بفرستیم

سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد درباره صحبت‌های سرپرست استقلال و اعتراض به داوری در دیدار دو تیم گفت: نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند؛ تمام صحنه‌ها واضح است، کارشناسان داوری می‌گویند داور کار صحیح را انجام داده، اما بازهم صحبت‌هایی می‌شود. دلایل کارت‌های قرمز استقلالی‌ها روشن است و فکر می‌کنم بهتر باشد به جای مصاحبه، هرکس تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. در اینکه تیم آنها عصبی بود شکی نیست، اینکه عصبانیت از گرما بوده و یا ناآمادگی یا مسأله دیگر را باید خودشان بررسی کنند.

او ادامه داد: آقای رمضانی فوتبال بازی کرده و می‌داند ضربه‌ی عمد بدون حضور توپ، چه جریمه‌ای دارد. به هرحال وقتی مصاحبه دوستان را می‌خوانیم، نمی‌دانیم درباره کدام صحنه‌ها صحبت می‌کنند، شاید آن‌ها این بازی را ندیده‌اند. اگر می‌خواهند تا فیلم بازی را برای‌شان بفرستیم. سوال من از دوستان این است چرا کسی درباره خطایی که به سود استقلال گرفته شد و همان توپ وارد دروازه ما شد، حرفی نمی‌زند؟ آیا زمانی که ما گل خوردیم، اعتراض خاصی کردیم؟ ما تنها تلاش کردیم تا به حقمان برسیم.

مدیر تیم فوتبال فولاد یادآور شد: تیم ما اردوی خوبی در تهران داشت، ادامه آن را در اهواز گذراندیم و بدون توجه به حواشی، کارش را انجام می‌دهد. بازی با استقلال برای ما تمام شد و به فکر بازی‌های آینده هستیم تا به هدفمان که شادی هواداران خونگرممان است، دست یابیم. تیم ما در سکوت تلاش می‌کند تا به موفقیت‌های بزرگ برسد.

علوی تصریح کرد: جا دارد از آقای آذری و دیگر مسؤولین باشگاه برای آمادگی ورزشگاه و میزبانی تیم تشکر کنم؛ فکر می‌کنم ورزشگاه فولاد در دیدار مقابل استقلال نمره کامل گرفت و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر میزبانان باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqpyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها از این ستاره خاطره خوشی ندارند!