تاریخ انتشار: 1399/04/06 15:23
کد خبر: 60456

مسیگر: کرونا سیرصعودی دارد و میشو می‌ترسد برگردد

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری ‌بوشهر گفت: در صورت عدم بازگشت میشو به ایران کادر فنی را تقویت کنیم.
 مسیگر: کرونا سیرصعودی دارد و میشو می‌ترسد برگردد

سعید مسیگر در مورد شرایط حال حاضر تیم شاهین شهرداری بوشهر،‌ اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. با توجه به زمان تمرینی که در اختیار داشتیم اردویی را در تهران برپا کردیم و در این اردو شرایط از همه نظر خوب بود. الان تنها مشکل و دغدغه ما نبود میشو است که تا الان موفق نشدیم او را برگردانیم.

وی در اشاره به دلیل عدم بازگشت میشو به ایران،‌تصریح کرد: او به دلیل شرایطی که شیوع کرونا به وجود آورده به ایران برنگشته است. بر اساس اطلاعاتی که به او می‌دهند هنوز نیامده، ضمن اینکه به واسطه سن و سالش می‌ترسد به ایران برگردد. دلش می‌خواهد برگردد اما با این شرایط که شیوع کرونا سیر صعودی گرفته قصد بازگشت ندارد. خودش اعلام کرده اگر این بیماری نزولی شود برمی‌گردم اما به هر حال زمان برای ما خیلی مهم است و نباید طوری شود که آمدنش به درد ما نخورد.

مدیرعامل باشگاه شاهین‌بوشهر در مورد اینکه تا چه زمانی برای بازگشت میشو صبر می‌کنند،‌گفت: ما تا بازی مقابل نفت مسجدسلیمان صبر می‌کنیم که ببینیم او را می‌توانیم برگردانیم یا خیر، تا الان حرفی از نیامدن مطرح نشده و فقط زمان برگشت او مطرح است اما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم کرونا کی افت می‌کند. در بازی با نفت مسجدسلیمان کار را با مهرداد کریمیان که با تیم آشنا است و با همین کادر ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: پس از این بازی، اگر میشو برنگشت کادر فنی را عوض نمی‌کنیم بلکه آن را تقویت می‌کنیم. عقلانی و فنی نیست که برای 8 بازی کادر فنی جدید بیاوریم. تمرینات ما را در این مدت میشو طراحی می‌کرد و بازیکنان تمرینات‌شان را انجام می‌دادند. ما فیلم تمرینات را برای او می‌فرستیم او فیلم آنالیز می‌کرد و دوباره بر اساس آنها تمرینات جدید را طراحی می‌کرد. او کاملا تیم را می‌شناسد. نمی‌توانیم و نباید به کادر فنی دست بزنیم و فقط سعی می‌کنیم در صورت عدم بازگشتش به ایران کادر فنی را تقویت کنیم.

مسیگر در پاسخ به این سؤال که اگر میشو بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان هم به ایران نیامد چه تصمیمی می‌گیرند،‌گفت: باید این بازی را پشت سر بگذاریم. بعد از آن اگر میشو به ایران نیامد سریعا جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار می‌کنیم و در مورد تعیین تکلیف کادر فنی تصمیم می‌گیریم. باید کادر فنی را با یک نفر که کار را برای ما دربیاورد و بتوانیم یک تیم آماده را تحویل او بدهیم و نگوید تیم را من نبسته‌ام و...، تقویت کنیم.

وی در خصوص زمان بازگشت بازیکنان خارجی تیم شاهین عنوان کرد:‌ما هفته گذشته برای بازیکنان خارجی بلیت تهیه کرده بودیم اما پلیس گرجستان چون آن‌ها باید با پرواز ایرانی‌ها می‌آمدند، اجازه خروج نداد ولی با این حال ما مجوز خروج گرفتیم و آن‌ها روز 10 یا 11 تیر بر می‌گردند. تا آن موقع پروازی از گرجستان به ایران وجود ندارد. به این ترتیب این بازیکنان در بازی با  نفت مسجدسلیمان غایب هستند اما برای بازی با پرسپولیس به تیم اضافه می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه شاهین‌بوشهر در مورد پرداختی به بازیکنان شاهین بوشهر گفت:‌ما در اردوی تهران 15 درصد پرداختی داشتیم. فکر می‌کنم جزو معدود تیم‌هایی هستیم که معوقه‌ای نداریم و بازیکنان تا الان حدود 65 تا 70 درصد گرفته‌اند.

مسیگر در مورد میزبانی از تیم نفت مسجدسلیمان و شرایط ورزشگاه خانگی شاهین از نظر پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: ما دو مرتبه از ورزشگاه به همراه ناضران بهداشتی بازدید داشتیم. آنها پروتکل‌ها را به ما اعلام کردند، موارد را برطرف کردیم و دوباره بازدید کردند. روز یکشنبه گندزدایی کامل و پلمپ می‌کنیم و تیم میهمان، زمانی که وارد ورزشگاه شد، خودش این پلمپ را باز می‌کند. در مورد اسکان حریف؛ همانطور که خودمان قرنطینه‌ای و اردویی به کارمان ادامه می‌دهیم، قطعا همین شرایط هم برای تیم میهمان مهیا می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eapry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین رضاییان: کرونا از من می ترسد