تاریخ انتشار: 1399/04/08 11:49
یه حلقه طلایی علیه انتقال!
کد خبر: 60329

پرسپولیس – انصاریفرد؛ دو مانع بازگشت کریم

برخلاف شایعات چند روز اخیر که منبع اصلی آن نیز از قطر بوده، بازگشت انصاریفرد به ایران کمی دور از ذهن و شاید غیرممکن به نظر برسد.
پرسپولیس – انصاریفرد؛ دو مانع بازگشت کریم

کریم انصاریفرد بار دیگر در صدر اخبار شایعاتی فوتبال ایران در نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته و روزگار بار دیگر برای او بعد از هشت سال تکرار شده است. جایی که درخشش چند ساله او در سایپا باعث شده بود بارها اخبار مربوط به حضورش در استقلال و پرسپولیس تیتر یک رسانه‌های در آن مقطع شود و البته در نهایت این محمد رویانیان بود که با جاه‌طلبی‌اش توانست او را نیز به تور بیندازد و جذب پرسپولیس کرد.

انصاریفرد اما در ادامه شرایط آنطور که انتظار می‌رفت برایش خوب پیش نرفت و فشار زیادی که متحمل می‌شد باعث شد تا در نهایت تصمیم جدیدی بگیرد. جایی که تمام تابستان را در انتظار پاسخ علی دایی ماند و سرمربی وقت پرسپولیس با جمله "استخاره کردم و خوب در نیامد:"! او را در جمع تیمش نپذیرفت و او راهی تراکتور شد. حضور در تراکتور و زیر نظر مجید جلالی اما برای او خوب پیش رفت و با آقای گلی در جمع پرشورها توام شد تا اینبار کریم مسیر تازه‌ای را دنبال کند و سرنوشت خود را اینبار در فوتبال اروپا جستجو کرد. حضور همراه با ناکامی در اوساسونا و فرصتی که کمتر در این تیم نصیبش شد با شکوفایی و موفقیت بزرگی در لیگ یونان همراه بود. پانیونیوس یونان و درخشش در آن که باعث شد چشم تیم المپیاکوس را به خود جلب کرده و در ادامه بار دیگر آقای گلی را اینبار در فوتبال اروپا همراه با قهرمانی جشن بگیرد.

زننده تک گل ایران در جام جهانی روسیه برابر پرتغال، بعد از حضوری نه چندان دلچسب در لیگ انگلیس، اینبار راهی قطر شد تا در تیم السیلیه شرایط جدیدی را تجربه کند. با این حال علیرغم 6 گلی که در این فصل در لیگ ستارگان قطر در این تیم به نام خود کرده، او بار دیگر در کانون شایعات برای انتخاب مقصد جدیدی قرار دارد. روزنامه استادالدوحه از چندی پیش مدعی شده که کریم انصاریفرد در مدار بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد و مقصد او را پرسپولیس دانسته که مذاکراتی در این راستا نیز بین طرفین صورت گرفته است.

دو مانع بازگشت کریم به پرسپولیس

با این حال در شرایطی که پرسپولیس به شدت به دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط هجومی خود است، بعید به نظر می‌رسد کریم انصاریفرد بتواند یا بهتر بگوییم بخواهد به فوتبال ایران بازگردد. شیوه جدید زندگی و ریسک انتقال به ایران  و مسائل مالی شاید از بزرگترین موانع حضور او در این تیم برای فصل آینده باشد.

انصاریفرد در دوران حضورش در فوتبال یونان به جرگه متاهلین پیوست و مسلما سبک زندگی متفاوتی نسبت به ایران را دنبال خواهند کرد که این موضوع باعث خواهد شد سکونت و بازگشت به ایران در شرایط فعلی دور از ذهن باشد.

او کنون در 30 سالگی شانس این را دارد که حداقل طی دو سال آینده نیز فوتبال خود را در سطح اروپا و خارج از ایران دنبال کند و به خوبی به این نکته واقف است که بازگشت به ایران به معنای پایان رویای تداوم حضور در فوتبال اروپا تلقی می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ampkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سرمربی السیلیه به احتمال انتقال کریم انصاریفرد به پرسپولیس