تاریخ انتشار: 1399/04/08 12:18
کد خبر: 60325

حقیقی به دنبال ارزشمندترین کلین شیت فصل

دروازه‌بان نساجی امیدوار است در شروع دوباره لیگ برتر بتواند نمایش موفقی در تبریز برای کمک به این تیم در راه کسب نتیجه به اجرا بگذارد.
 حقیقی به دنبال ارزشمندترین کلین شیت فصل

 نساجی مازندران در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود در مسیر بقا، از ساعاتی دیگر به مصاف تراکتور در تبریز خواهد رفت. شاگردان محمود فکری که قرعه نسبتا سخت‌تری نسبت به دیگر رقبا، در ادامه فصل طی تقابل‌هایی که با تراکتور، فولاد، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و شهرخودرو رقابت داشته باشد و به دنبال امتیازات بقای خود باشد.

آنها امروز در اولین خوان از این مسیر سخت و خطرناک برابر تراکتور قرار خواهند گرفت. تیمی که در بازی رفت و در قائمشهر و البته در روزی که حقیقی نیز درون دروازه این تیم حضور نداشت، با پیروزی 4 بر صفر نساجی را از پیش رو برداشته بود و اکنون اما شاگردان محمود فکری با توجه به تمرینات مناسبی که پشت سر گذاشته‌اند، امیدوارند به نتیجه مناسبی در خانه حریف دست یابند. علیرضا حقیقی گلر باتجربه نساجی مسلما مقابل تراکتور که یکی از خطوط برتر هجومی لیگ برتر را در اختیار دارد، خواهد داشت. باید دید او در این تقابل حساس قادر خواهد بود به فکری و هم‌تیمی‌هایش در مسیر دستیابی به امتیاز کمک کند یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ok7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتفی شدن تست کرونای تمام اعضای نساجی