تاریخ انتشار: 1399/04/08 19:41
کد خبر: 60310

ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد

یحیی گل محمدی ترکیب تیمش برای جدال حساس امروز مقابل قعرنشین جدول را مشخص کرد.
ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد

پرسپولیس و پیکان امروز بعد از وقفه 4 ماهه در لیگ به واسطه شیوع کرونا، در استادیوم شهدای شهر قدس برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

با توجه به مصدومیت محمد انصاری و محرومیت مهدی ترابی، یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را در تقابل با عبدالله ویسی مشخص کرده است. 

علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک پرسپولیس که بار دیگر شایعاتی مربوط به اینکه او آخرین حضورش در ترکیب این تیم را با توجه به سفر به بلژیک پشت سر خواهد گذاشت، از سوی یحیی گل محمدی به عنوان گلر امروز این تیم معرفی شده است.

ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس هم با غیبت سیدجلال حسینی همراه بوده است. کاپیتان باتجربه سرخپوشان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی اضافه شده بود، در دیدار امروز نیمکت نشین شده تا شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی این تیم را تشکیل دهند. در سمت راست نیز مهدی شیری برابر تیم سابقش فرصت حضور پیدا کرده و محمد نادری هم در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد.

در خط میانی احمد نوراللهی بهمراه کمال کامیابی نیا با خصوصیات دفاعی بیشتر در زمین حاضر شده‌اند و وظیفه تهاجمی تیم در غیاب مهدی ترابی (محروم) و بشار رسن ( ناآماده) برعهده امید عالیشاه و سیامک نعمتی قرار گرفته است. سیامک نعمتی نیز بازیکنی است که از پیکان به پرسپولیس پیوسته بود و اکنون مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت و امیدوار است بار دیگر پایش به گلزنی باز شود.

در خط حمله یحیی با توجه به غیبت کریستین اوساگوآنا که نتوانسته پروازی از آفریقا به ایران پیدا کند و البته آنتونی استوکس که خیلی وقت است پرونده‌اش در این تیم بسته شده، به علی علیپور و وحید امیری اعتماد کرده است تا امیدوار باشد این دو بازیکن فرصت طلب موفق شوند از خط دفاعی پیکان عبور کنند و شانس تیمش برای دستیابی به امتیاز و گل را افزایش دهند.

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
محمد نادری
مهدی شیری
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
کمال کامیابی نیا
علی علیپور
وحید امیری
سیامک نعمتی

دیدار دو تیم در استادیوم شهدای شهر قدس و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx6go

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورد عجیب تیم حریف به نفع بازیکنان پرسپولیس