تاریخ انتشار: 1399/04/09 11:00
کد خبر: 60268

زامهران و سریع‌ترین گل خورده تراکتور لیگ نوزدهم!

تیم تراکتور تبریز در اولین گام پس از تعطیلات لیگ نوزدهم نتوانست در خانه سه امتیاز را کسب کند و جایگاه دومی‌اش را از دست داد.
 زامهران و سریع‌ترین گل خورده تراکتور لیگ نوزدهم!

نخستین جدال رسمی هفته بیست و دوم میان دو تیمی برگزار شد که در دوران تعطیلات، متقاضی نخست لغو لیگ بودند و حتی به دنبال آن بودند که نامه‌ای را خطاب به AFC و FIFA ارسال کنند و از آن‌طریق به فدراسیون فوتبال فشار بیاورند؛ اتفاقی که هیچ‌گاه محقق نشد و آن‌ها به زمین مسابقه برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم بازگشتند.

شاید کلیدواژه بزرگ‌ترین برد هفته، لایق شاگردان محمود فکری باشد که در غیاب چند مهره کلیدی و کاپیتان تیم‌شان محمد عباس زاده توانستند در همان دقایق ابتدایی حریف را زمین گیر کنند و به خوبی از هم پیروزی به دست آمده‌شان دفاع کنند تا از تبریز، دست پر و سه امتیاز راهی قائمشهر شوند.

گل دقیقه 2:40 حسین زامهران، روی یک حرکت تیمی زیبا و غفلت خط دفاعی تراکتور به ثبت رسید تا هم رشید مظاهری از ثبت یازدهمین کلین شیت‌اش باز بماند و هم سریع‌‌ترین گل خورده تراکتور در لیگ نوزدهم، توسط مهاجم شاندیزی نساجی به ثبت برسد؛ حالا تراکتوری‌ها با این شکست، از قافله مدعیان عقب مانند و محکوم به آن هستند تا در 8 دوئل باقیمانده، با حداکثر امتیاز از میدان خارج شوند تا امیدهایشان برای رسیدن به سهمیه ACL 2021 زنده بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdx7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تراکتور لیگ را بدون دژاگه و حمزاوی ادامه می‌دهد؟