تاریخ انتشار: 1399/04/10 23:09
کد خبر: 60142

برنامه ویژه نکونام برای فولاد چیست؟

باشگاه فولاد خوزستان خواهان ادامه همکاری با جواد نکونام برای لیگ بیستم است.
برنامه ویژه نکونام برای فولاد چیست؟

باشگاه فولاد خوزستان خواهان ادامه همکاری با جواد نکونام برای لیگ بیستم است.

 تیم فولاد خوزستان در هفته های گذشته لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشته است. این تیم با هدایت جواد نکونام 5 برد متوالی را در لیگ برتر ثبت کرده و آخرین این پیروزی‌ها روز گذشته مقابل ماشین سازی تبریز حاصل شد تا قرمزپوشان خوزستانی را در آستانه کسب سهمیه آسیایی قرار بدهد.

در این شرایط اما مدیران باشگاه فولاد که از عملکرد نکونام رضایت کامل دارند خواهان ادامه همکاری با این مربی جوان برای فصل آینده هستند. سعید آذری در گفت و گویی درباره بحث تمدید قرارداد نکونام برای لیگ بیستم عنوان کرد: مشکلی برای ادامه همکاری فولاد و نکونام وجود ندارد. من امروز به سرمربی تیم نامه رسمی دادم تا او برنامه‌هایش را به باشگاه بدهد. اتفاقاً در این زمینه نیز بنده، نکونام و همچنین آقای محمدی مدیریت محترم کارخانه فولاد با یکدیگر صحبت کردیم.

وی افزود: امیدوارم برای فصل آینده یک فولاد گردن کلفت ببندیم و شاهد یک تیم پرقدرت باشیم و فولادِ جدیدی را ببینیم. ما اگر می‌خواهیم رشد و پیشرفت کنیم، باید تفکرات حرفه‌ای‌تری داشته باشیم.

این در حالی است که نکونام هنوز به طور رسمی درباره ماندن یا رفتن از فولاد اظهارنظری نکرده و باید دید تصمیم او درباره آینده مربیگری اش چیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8gp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب ماشین سازی برای مصاف با فولاد