تاریخ انتشار: 1399/04/11 22:59
کد خبر: 60070

یک پیشنهاد ویژه به فرهاد مجیدی!

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با مشکلات بدنی مواجه است.
یک پیشنهاد ویژه به فرهاد مجیدی!

استقلال در شروع دوباره مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورده تا صدای بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این تیم در بیاید. در این شرایط فرهاد مجیدی شرایط سختی دارد تا بتواند تیمش را از این بحران خارج کند.

صادق ورمزیار یکی از پیشکسوتانی است که انتقادهایی به وضعیت کنونی استقلال دارد. او می‌گوید: «استقلال بعد از جدایی استراماچونی دچار مشکلات زیادی شد و حاشیه‌های زیادی را تحمل کرد که در نهایت باعث افت تیم شد. چند هفته بعد از روی کار آمدن فرهاد مجیدی هم که کرونا باعث توقف بازی‌ها شد. بازیکنان 3، 4 ماهی بدون تمرین و مسابقه بودند و تمرین در خانه هم به هیچ وجه نمی‌تواند آمادگی بدنی بازیکنان را حفظ کند. از نظر من یک ماه فرصتی که به تیم‌ها برای تمرین داده بودند، خیلی کم بود. ما باید با تجربه ای که از آلمان و کشورهای دیگر پیدا می‌کردیم، فرصت کافی به تیم‌ها برای آماده می‌دادیم. شما می‌بینید که الان تعداد مصدومان زیاد است و با توجه به اینکه چند وقت دیگر بازی‌های آسیایی و ملی برگزار می‌شود این مساله به ضرر فوتبالمان خواهد بود.»

وی درباره ناکامی استقلال در شروع دوباهر لیگ بیان کرد: «استقلال از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد. اینکه ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی مصدوم می‌شوند نشان می‌دهد بدن بازیکنان خوب نیست. از طرف دیگر تیم نیاز به کار تاکتیکی بیشتر دارد چراکه ما بازی دلچسبی را از تیم نمی‌بینیم. البته عدم آمادگی بازیکنان هم در مصدومیتی که پیش آمده تاثیر گذار است. وقتی تیمی اینقدر مصدوم می‌دهد باید در نحوه آماده سازی‌اش تجدید نظر کرد.»

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: «مدیریت باشگاه باید تدبیری خوب بیندیشد. هماهنگی کادرفنی و مدیریت در این شرایط مهم است. مجیدی و سعادتمند باید تیم را دور از حواشی نگه دارند. از طرف دیگر بزرگ‌ترهای تیم و کسانی که استخوان خرد کرده‌اند باید وسط بیایند و راه درستی را انتخاب کنند. مشاوره های پیشکسوتان می‌تواند راهگشا باشد و به فرهاد کمک کنند تا در این برهه تیم از شرایط سخت خارج شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxvae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پارس جنوبی جم تست کرونا دادند!