تاریخ انتشار: 1399/04/20 22:15
کد خبر: 59457

کارشناس داوری نظرش را در مورد پنالتی پرسپولیس اعلام کرد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: پنالتی پرسپولیس و اخراج بازیکن ماشین سازی با تصمیم صحیح داور انجام شد.
کارشناس داوری نظرش را در مورد پنالتی پرسپولیس اعلام کرد

سعید مظفری زاده درباره قضاوت رضا کرمانشاهی و کمک هایش در بازی ماشین سازی و پرسپولیس گفت: رضا کرمانشاهی داور باتجربه لیگ برتر به درستی در دقیقه 15 شاهین ثاقبی را به خاطر خطای بی ملاحظه ای که انجام داد، با کارت زرد جریمه کرد.

وی افزود: در دقیقه 83 در حالی که علیپور زودتر به توپ رسیده بود و بدنش را برای کنترل توپ ستون کرده بود، مدافع ماشین سازی با بی احتیاطی او را از پشت شارژ کرد و تعادل او را در محوطه جریمه به هم زد. رضا کرمانشاهی با زاویه دید خوبی که داشت، به درستی اعلام پنالتی کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران عنوان کرد: در دقیقه 86 مهاجم ماشین سازی در محوطه جریمه پرسپولیس در درگیر با مدافع این تیم تعادل خود را از دست داد که داور به درستی ادامه بازی داد. در دقیقه 88 مهدی عالیقدر به درستی آفساید آل کثیر را اعلام و گل ماشین سازی را مردود کرد.

مظفری زاده در پایان گفت: در دقیقه 89 داور قاطعانه و مطابق قانون خطای ثاقبی را با کارت زرد جریمه کرد که اخطار دوم این بازیکن بود و منجر به اخراج او از  زمین شد. در مجموع می توانم بگویم که تیم داوری قضاوت خوب و دوندگی مناسبی در زمین داشت و با تجربه ای که داشت، تصمیمات درستی گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqw9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه کلیدی داور پرسپولیس – نفت چه بود؟
مظفری‌زاده: خطای منجر به گل درست نبود

مظفری‌زاده: پنالتی پرسپولیس درست بود
کارشناسی داوری بازی فولادشهر

مظفری زاده: تنها اشتباه داور کارت زرد اوساگونا بود
قضاوت موفق خورشیدی در بازی ذوب آهن –پرسپولیس

نقد داوری بازی پرسپولیس –سایپا
اکبریان بازی را به خوبی مدیریت کرد