تاریخ انتشار: 1399/04/21 13:14
توکلی: پنالتی پرسپولیس درست بود
کد خبر: 59426

اعلام نظر مدافع ماشین‌سازی در خصوص پنالتی پرسپولیس

شاهین توکلی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی می‌گوید که پنالتی روی بازیکنان پرسپولیس درست بود.
اعلام نظر مدافع ماشین‌سازی در خصوص پنالتی پرسپولیس

شاهین توکلی که عملکرد خوبی در مقابل پرسپولیس داشت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این مسابقه عنوان کرد: بازی همانطور که دیدید برابر بود و می‌توانست مساوی باشد اما اتفاقاتی رخ داد که ما نتیجه را از دست دادیم. به هر حال من مدافع بودم و وظایفم را انجام دادم اما در 5 دقیقه آخر نتوانستیم مقاومت کنیم و یک گل از پرسپولیس خوردیم اما عملکرد بدی نداشتیم.

مدافع تیم ماشین سازی در خصوص پنالتی پرسپولیس هم گفت: به نظر من صحنه پنالتی پرسپولیس، درست بود. صحنه مشکوک برای ما خیلی واضح نبود و من از نیمه خودمان درست ندیدم. به هر حال این چیزها را باید بسپاریم به کارشناسان داوری.

توکلی در خصوص ناکامی 7 ماهه ماشین سازان در پیروزی اظهار داشت: ما باتوجه به نتایجی که در نیم فصل دوم گرفتیم احساس خطر می‌کنیم. باید به خودمان بیاییم بای های مهمی با ذوب آهن، سایپا و گل گهر داریم. با حضور رضا مهاجری روند رو به رشدی داریم و مطمئن باشید طلسم 210 نبردن را خواهیم شکست و امیدوارم این اتفاق در اصفهان رقم بخورد.

او درباره علت نتایج ضعیف ماشین سازی هم گفت: واقعا نمی‌دانم، یک سری مشکلات و بدشانسی ها بوده. تغییرات کادرفنی را داشتیم و چند بازیکن خود را هم از دست دادیم اما به هر حال تلاش می‌کنیم که در بقیه بازی ها برنده شویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27595d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بشار؛ چقدر زود آماده شدی!

قاتل استقلال و فرشته خوشبختی پرسپولیس
اتابک زارعی بازیکن تعویضی ماشین ؛