تاریخ انتشار: 1399/04/22 20:51
کد خبر: 59315

خط دفاعی پرسپولیس همچنان نفوذ ناپذیر است

خط دفاعی پرسپولیس با وجود تغییرات متوالی همچنان نفوذناپذیر است.
خط دفاعی پرسپولیس همچنان نفوذ ناپذیر است

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجمین برد متوالی خود را مقابل ماشین سازی تبریز کسب کرد که خط دفاعی این تیم به دلیل مصدومیت محمد نادری، محمد انصاری، محمد نادری و محسن ربیع خواه تغییراتی را در خود داشته است.

سرخپوشان که قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا با ترکیب شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری و محمد انصاری در خط دفاعی وارد زمین می‌شدند در هفته های اخیر مجبور به بازگرداندن محسن ربیع‌خواه از خط میانی به دفاع این تیم شدند.

آسیب دیدگی این بازیکن نیز سبب شد تا سید جلال حسینی پس از هفته‌ها نیمکت نشینی به جمع مدافعان پرسپولیس بازگردد اما تمامی این تغییرات تاثیری در نفوذ ناپذیری آنها نداشت.

سرخ ها در ۸ بازی گذشته خود با سرمربیگری یحیی گل محمدی تنها چهار گل دریافت کرده‌اند. دو گل از استقلال، یک بار هم از شهرخودرو و پیکان تهران سهم مهاجمان این سه تیم در باز کردن دروازه پرسپولیس بوده است.

تیمی که با رفتن علیرضا بیرانوند به آتنورپ بلژیک و حضور بوژیدار رادوشویچ بار دیگر به کلین شیت های متوالی خود عادت کرده است. دروازه‌بان کروات سرخ‌ها به کمک مدافعان خود در دو بازی گذشته، گلی دریافت نکرده تا بار دیگر نشان دهد می تواند گلر قابل اعتمادی برای این تیم در چهارمین سال متوالی و کسب چهارمین قهرمانی متوالی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5xod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بزرگ پرسپولیسی ها حل شد؟!