تاریخ انتشار: 1399/04/23 15:13
کد خبر: 59263

آذری: از رفتار باشگاه ذوب‌آهن در پرونده شکاری تعجب کردم/ تا آخر عمر حاضرم از منافع این باشگاه دفاع ‌کنم

مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان، خود را زاده مکتب باشگاه ذوب‌آهن خواند و گفت که حاضر است تا آخر عمر از منافع این باشگاه دفاع کند.
آذری: از رفتار باشگاه ذوب‌آهن در پرونده شکاری تعجب کردم/ تا آخر عمر حاضرم از منافع این باشگاه دفاع ‌کنم

در تاریخ 25 ژوئن دادگاه عالی ورزش (CAS)  ‌برای هماهنگی برگزاری جلسه دادگاه در تاریخ 14 اکتبر نامه‌ای را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال می‌کند. همچنین از باشگاه ذوب‌آهن خواسته می‌شود اعلام آمادگی شاهدان این پرونده را تا تاریخ 29 ژوئن اعلام کند، اما چنین اتفاقی تا مهلت یادشده رخ نداده بود.

بعد از رسانه‌ای شدن این موضوع جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با تکذیب مطلب فوق اعلام کرد که مذاکره با شاهدان انجام شده است.

در همین مورد سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن درباره این موضوع گفت: از اظهارنظر آقای  محمدی تعجب کردم! چه زمانی در این مورد با من مذاکره شده است؟ او یک سال است که هیچ ارتباط و مذاکره‌ای با من نداشته است. اصلاً بحث مذاکره نیست و آقایان باید طبق قوانین، نامه CAS را برای ما عیناً ارسال می‌کردند و کتباً از ما درخواست می‌شد که به‌عنوان شاهد اعلام آمادگی کنیم، اما چنین اتفاقی تا به امروز رخ نداده است.

وی ادامه داد: رویه حاکم در مسائل بین‌المللی این است که همه چیز باید به صورت رسمی باشد و کتباً قید شود. طبق مطلبی که در رسانه‌ها آمده است، مهلت اعلام آمادگی شاهدان پرونده یادشده تا تاریخ 29 ژوئن بوده، اما امروز 12 ژوئیه است.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد: وقتی متوجه ارسال این نامه شدم تعجب کردم که چرا باشگاه شاهدین را خبردار نکرده است! تمامی اقدامات برای نتیجه دادن پرونده رضا شکاری در فیفا در زمان مدیریت من انجام شده است.  از استخدام وکلا گرفته تا دریافت رأی حق رشد. همین الان نیز من به این پرنده به چشم یک مسأله ملی نگاه می‌کنم، ولی کسی با من برای شرکت در جلسه دادگاه تماس نگرفته است. تنها همین امروز بعد از گذشت دو هفته از مهلت CAS برای معرفی شاهدان معاون مالی باشگاه در واتساپ از من خواست به قضیه ورود کنم که من هم گلایه‌هایم را به ایشان منتقل کردم و گفتم باید این موضوع رسماً و البته کتباً به من اعلام می‌شد.

آذری یادآور شد: در نامه CAS که رسانه‌ای شده است، نام پنج نفر از جمله من برای شرکت در جلسه دادگاه به‌عنوان شاهد آورده شده است، ولی برخلاف ادعای محمدی، حداقل با من هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته بود. باید امور مربوط به این مسائل کتباً و رسماً انجام شوند. هنوز هم اگر رسماً این موضوع به من اعلام شود، با همه وجود برای دفاع از حق و حقوق ذوب‌آهن دفاع خواهم کرد. من زاده مکتب ذوب‌آهن هستم و این باشگاه برای من مقدس است. تا آخر عمر از منافع ذوب آهن دفاع می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5x6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش ذوب آهن به لغو کلی لیگ