تاریخ انتشار: 1399/04/25 20:51
سه ماه تعیین کننده و احتمال جریمه های سنگین؛
کد خبر: 59096

جزئیات محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی

تا یک ماه آینده اگر مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشود پرسپولیس با کسر امتیاز روبرو خواهد شد، مراحل بعدی نیز حذف از لیگ قهرمانان آسیا و حتی سقوط به لیگ آزادگان خواهد بود.
جزئیات محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی

پرسپولیسی ها که یک بار محرومیت از نقل و انتقالات را تجربه کردند و در طول یک سال بیشترین مشکلات خود از نظر نیروی انسانی را متحمل شدند، حالا دوباره به خاطر تاخیر در پرداخت حقوق با این جریمه از سوی فیفا روبرو شده اند. حکم پرونده برانکو ایوانکوویچ که چند ماه پیش صادر شده بود، حالا بر اساس نامه وکیل ایوانکوویچ به کمیته اجرای احکام رسیده و ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه نیز مهلت پرسپولیس برای پرداخت به پایان رسید و فیفا در اولین گام سه پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست.

حالا در صورتی که سرخپوشان تا یک ماه آینده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند، در آن صورت فدراسیون جهانی فوتبال به شکل اتوماتیک کسر 6 امتیاز را برای این باشگاه اعمال خواهد کرد. سپس دوباره نوبت یک ماهه تعیین خواهد شد و احتمالا جریمه بعدی حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. البته این پایان ماجرا نیست و اگر قرمزها پرداخت مطالبات برانکو را یک ماه دیگر هم به تعویق بیاندازند، سپس به احتمال زیاد با سقوط به لیگ آزادگان مواجه خواهند شد.

این در حالی است که مهلت یک ماهه از زمان ابلاغ حکم محاسبه خواهند شد. باشگاه پرسپولیس به درستی اعلام کرده که هنوز حکمی به آن ها ابلاغ نشده و از همین رو محرومیت نقل و انتقالاتی را تکذیب کرده اما 2-3 هفته بعد حکم محرومیت نقل و انتقالاتی به دست باشگاه می‌رسد و سپس در 3 بازه یک ماهه، جریمه های بعدی از راه خواهند رسید. تعیین این جریمه ها برعهده فیفا خواهد بود.

البته در صورتی که پرسپولیسی ها دستمزد معوقه سرمربی سابق خود را بپردازند، حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی لغو خواهد شد اما پیگیری های خبرنگار ما و همچنین بررسی موارد مشابه نشان می‌دهد که جریمه های بعدی قابل بخشش نیستند و حتی در صورت پرداخت نیز پابرجا خواهند ماند. بنابراین باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر برای پرداخت مطالبات برانکو باید اقدام کند.

سرخ های تهرانی باید یک میلیون و 50 هزار دلار به همراه 5 درصد جریمه را به سرمربی کروات بپردازند که با رقم فعلی دلار چیزی در حدود 25 میلیارد تومان خواهد بود. همچنین پرسپولیس مبلغی در حدود 600 هزار دلار را نیز باید به دستیاران ایوانکوویچ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45djvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی: اولویت ما سلامتی همه افراد جامعه است