تاریخ انتشار: 1399/04/27 00:01
کد خبر: 59013

اختصاصی/ اشتباهات سهوی، تبانی با داور یا ردپای سایت‌های شرطبندی؟در اصفهان چه گذشت!؟

دیدار پرحاشیه ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان با حرف و حدیث هایی در مورد اشتباهات داوری ببا برتری ماشین سازان به پایان رسید.
اختصاصی/ اشتباهات سهوی، تبانی با داور یا ردپای سایت‌های شرطبندی؟در اصفهان چه گذشت!؟

پنج‌شنبه شب تیم‌ ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر در چهارچوب هفته ۲۵ لیگ برتر  پذیرای ماشین‌سازی تبریز بود  و این دیدار در حالی با نتیجه دو بر یک به سود تیم تبریزی پایان یافت که این بازی آبستن اشتباهات داوری عجیب بود.

محمد‌حسین ترابیان قاضی این دیدار به همراه کمک‌های خود با مردود اعلام کردن ۲ گل تیم ذوب‌آهن که بر اساس تصاویر تلویزیونی کاملا صحیح بودند  و چند تصمیم جنجالی دیگر موجبات دشت ۳ امتیازی سبزپوشان تبریز را فراهم کرد تا شایعات مختلفی در این مورد شنیده شود.

‌ماشین‌سازی با این سه امتیاز از منطقه سقوط دور شد و همین‌ مو‌ضوع موجب واکنش و خواسته کاربران شبکه‌های اجتماعی از فدراسیون و کمیته‌های ذی‌صلاح جهت بررسی دقیق عملکرد داوری این دیدار و اتفاقات احتمالی پشت پرده شده‌اند.

اشتباهات در اصفهان آنقدر عجیب بود که باید به کاربران و فوتبال دوستان حق داد که در پی روشن شدن دلایل این اشتباهات باشند.

بر اساس شنیده‌ها دبیر فدراسیون با دستور به کمیته داوری خواهان برگزاری جلسه فوری جهت بررسی داوری بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی شده است.

با توجه به رویش عجیب سایت‌های شرط‌بندی در دنیای امروز فوتبال و تاثیرگذاری آنها بر نتایج بازی‌ها، بررسی دقیق این بازی توسط فدراسیون و اعلام عمومی نتیجه این تحقیق و بررسی برای جلوگیری از مسمومیت فضای هفته‌های پایانی لیگ برتر بسیار واجب به نظر می‌رسد.

امیدواریم اتفاقات اصفهان چیزی جز اشتباهات سهوی نباشد چرا که در غیر صورت بخران بزرگی در انتظار کشتی طوفان زده فوتبال ایران است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moxzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فوتبال / پیروزی شاگردان افاضلی پس از ۵ هفته