تاریخ انتشار: 1399/04/28 22:31
کد خبر: 58869

برد فولادی پرسپولیس برای پوکر/ جام سرخ‌تر از همیشه

هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد در آستانه قهرمانی در این مسابقات قرار گرفت.
برد فولادی پرسپولیس برای پوکر/ جام سرخ‌تر از همیشه

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در آخرین دیدار از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر از ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پرسپولیس خاتمه یافت. تنها گل این بازی توسط سیامک نعمتی در دقیقه 68 به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن (امیر روستایی - 5+90)، مهدی ترابی (58 - وحید امیری) و علی علیپور (81 - مهدی عبدی).

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، موسی کولیبالی، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، وحید نامداری (46 - صابر حردانی)، عارف آغاسی، وحید حیدریه، عباس بوعذار (46 - لوسیانو پریرا)،‌ فرشاد احمدزاده و صالح حردانی (46 - فرزاد جعفری).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول:

دقیقه 10: بازی تا این لحظه پایاپایی و بیشتر در میانه زمین در جریان بود.

دقیقه 14: پاس در عرض سیامک نعمتی از مقابل دروازه فولادی‌ها عبور کرد و هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس نتوانستند تأثیری روی توپ بگذارند.

دقیقه 21: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را احسان مرادیان در اختیار گرفت.

دقیقه 40: ارسال شجاع خلیل‌زاده از جناج چپ را مرادیان از روی سر نوراللهی مشت کرد.

دقیقه 45: نفوذ فرشاد احمدزاده و پاس در عرض این بازیکن بوعذار را در موقعیت تک به تک با رادوشویچ قرار داد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان پرسپولیس به خوبی برگشت داد و در ادامه نیز ضربه فولادی‌ها را شجاع خلیل‌زاده در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر دور کرد.

دقیقه 1+45: حرکت انفرادی آبشک و ضربه این بازیکن بار دیگر به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: توپ سرگردان در محوطه جریمه فولاد به احمد نوراللهی رسید که ضربه سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان فولاد به شکلی تصادفی به مرادیان برخورد کرد و در اختیار این دروازه‌بان قرار گرفت.

نیمه دوم:

دقیقه 47: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را احمد نوراهی با یک ضربه بی‌دقت از دست داد.

دقیقه 56: فرار علی علیپور این بازیکن را د رفرصت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه او را مرادیان در اختیار گرفت.

دقیقه 60: بار دیگر علیپور از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد که این‌بار هم توپ در اختیار دروازه‌بان فولادی‌ها قرار گرفت.

دقیقه 68: حرکت تیمی خوب و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس، توپ را داخل محوطه جریمه به سیامک نعمتی رساند که این بازیکن با یک حرکت انفرادی و شوت محکم اولین گل بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 70: سیامک نعمتی اولین کارت زرد بازی را از داور بازی دریافت کرد.

دقیقه 85: شوت از راه دور احمد نورالهی به شکل فوق‌العاده خطرناک از کنار دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه 87: وحید امیری فرصت تک به تک با احسان مرادیان را به خاطر تعلل بیش‌ از حد از دست داد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به پای دروازه‌بان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه 88: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس با ضربه مهدی عبدی می‌رفت که به گل دوم پرسپولیسی‌ها تبدیل شود اما مرادیان به خوبی توپ را دور کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این بازی 59 امتیازی شدند و در یکقدمی چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر قرار گرفتند. پرسپولیسی‌ها برای مسجل شدن قهرمانی خود فقط به دو امتیاز دیگر از پنج بازی باقی‌مانده نیاز دارند. تیم پرسپولیس با سه امتیاز این دیدار، یک هزارمین امتیاز خود در تاریخ مسابقات لیگ برتر را نیز به دست آورد.

تیم فولاد خوزستان نیز همچنان با 39 امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به سپاهان و تراکتور، در رده ششم جدول باقی‌ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk9kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس محتاط، فولاد قانع