تاریخ انتشار: 1399/04/29 20:36
کد خبر: 58812

دروازه‌بان فولاد: گل پرسپولیس آفساید بود

دروازه بان تیم فولادخوزستان گفت: با باخت مقابل پرسپولیس دنیا تمام نمی‌شود و به فکر بازی‌های بعد خواهیم بود.
دروازه‌بان فولاد: گل پرسپولیس آفساید بود

احسان مرادیان دروازه بان تیم فولادخوزستان درباره بازی روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: می‌دانستیم بازی سختی است اما ما برای برد به میدان رفتیم چرا که تفکر تیم ما پیروزی است و بازی به‌بازی جلو می‌رویم، فکر می‌کنم اگر در نیمه اول موقعیت‌های ما گل می‌شد روال بازی عوض می‌شد.

وی ادامه داد: به هرحال به فکر بازی‌ با ذوب‌آهن هستیم چرا که ما امید زیادی برای موفقیت و حضور در جمع بالانشینان داریم. تعدادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند و این ویروس علیه ما شده است. قطعا اگر در حالت عادی بود و همه بازیکنان در اختیار آقا جواد و کادرفنی بودند این نتیجه رخ نمی‌داد اما چه کنیم که این ویروس فعلا مقابل تیم ما قرار گرفته و امیدواریم که هرچه زودتر همه بازیکنان آمادگی صد در صد خود را به دست بیاورند.

دروازه بان فولاد درباره گل مشکوک تیم پرسپولیس نیز عنوان کرد: وقتی بازیکن پرسپولیس در عرض حرکت می‌کرد، بشار رسن هافبک این تیم کاملا جلوی من بود، تنها یک لحظه شوت زده شده را دیدم و یک جهش به سمت چپ کردم و پس از آن شانسی شیرجه زدم چرا که دید کاملی نداشتم اما بعضی در صحنه‌ای تلویزیونی آن زمانی را نشان می‌دهند که من جهش کرده‌ام اما باید صحنه را کامل دید و قطعا آفساید بود.

مرادیان در پایان گفت: درست است که باختیم اما دنیا با این باخت تمام نمی‌شود، تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در دیدارهای آینده این بازی را جبران کنیم و به چیزی که لایقش هستیم، برسیم. از حمایت هواداران و دلگرمی‌شان نیز ممنونیم که باوجود باخت با پیام‌های خود به ما روحیه می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrzw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد فولادی پرسپولیس برای پوکر/ جام سرخ‌تر از همیشه