تاریخ انتشار: 1399/04/30 22:05
کد خبر: 58738

پارس-استقلال، سه بر صفر به سود پارس می‌شود!

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است با مستندات ارائه شده و با استناد به قانون، قطعا کمیته استیناف رأی به برتری پارس جنوبی جم در برابر استقلال خواهد داد.
پارس-استقلال، سه بر صفر به سود پارس می‌شود!

سرمربی پارس جنوبی جم معتقد است با مستندات ارائه شده و با استناد به قانون، قطعا کمیته استیناف رأی به برتری پارس جنوبی جم در برابر استقلال خواهد داد.

سید سیروس پورموسوی سرمربی جدید پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش پس از پیروزی دلچسب و مهم برابر شهر خودرو در جم گفت: به لحاظ روحی و روانی بیشتر تیم‌ها در بازی بعد تاثیر مثبت آن را می‌بینند؛ با توجه به این‌که دیر به این تیم اضافه شدم و خیلی سریع توانستیم تا بازیکنان ارتباط برقرار کنیم و خداراشکر توانستیم سه امتیاز سخت و دشوار را مقابل تیم بزرگ شهر خودرو به دست آوریم و این مسئله می‌تواند روی تیم تاثیر بسیار مثبتی بگذارد. فکر می‌کنم امروز اولین جلسه تمرینی ما پس از دیدار با شهر خودرو است، بازیکنان‌مان با انگیزه و امید بیشتری در تمرین شرکت خواهند کرد.

پورموسوی درباره حفظ تیم پارس جنوبی در لیگ برتر افزود: تیم‌های انتهای جدولی نزدیک به هم هستند و با یک برد جدول دستخوش تغییراتی می‌شود اما مطمئنا بازیکنانی که در برابر شهر خودرو اینطور راحت بازی می‌کنند و می‌توانند سه امتیاز را کسب کنند، در بازی‌های باقیمانده می‌توانند عملکرد خوبی نسبت به سایر رقبا داشته باشند.

سرمربی جدید پارس جنوبی جم درباره ریسک پذیرش این سمت می‌گوید: واقعا سخت بود، من حقیقتا بعد از تماس مدیرعامل باشگاه به دو دلیل به جم آمدم؛ اول اینکه بچه جنوب هستم و احساس کردم باید ادای دین کنم و دوم اینکه دوستی با آقای رضاییان مدیرعامل تیم دارم می‌بایستی باید می‌آمدم و آنچه در توانم بود در خدمت تیم بگذارم. البته باید بپذیریم من به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم و باید همه بازیکنان، مسئولان تیم و استان و شهر جم باید با هم متحد شویم تا در هفته‌های پایانی بازیکنان‌مان دغدغه نداشته باشند و هفته به هفته شرایط تیم بهتر شود.

وی درباره بازی معوقه با استقلال گفت: واقعیت این است که ما مثل بقیه تیم‌ها (البته من در آن زمان سرمربی این تیم نبودم) اما مجموعه باشگاه دوست داشتند که نتیجه در بازی رقم بخورد و مشخص شود اما با توجه به مستنداتی که موجود است و من امروز دیدم می‌بایستی بازی سه بر صفر به سود پارس جنوبی جم شود؛ امروز فدراسیون فوتبال اعلام کرده که ما تا پنجم مرداد باید اعتراض کتبی به همراه مدارک و مستندات و مبلغ دادرسی را پرداخت کنیم تا به پرونده رسیدگی شود. مطمئن هستم رأی بازی سه بر صفر می‌شود و ما هم حرف غیرقانونی نمی‌زنیم و شاید هواداران استقلال از من ناراحت هم بشوند اما چیزی که ما در قانون می‌بینیم و با توجه به مستندات، باید رأی به سود تیم ما صادر شود. در نامه ارسال شده به فدراسیون با آنچه مدیران باشگاه استقلال می‌گویند درباره 25 درصد ابتلای تیم‌شان تناقض وجود دارد.

سید سیروس پورموسوی درباره تاریخ اعلام شده برای بازی با استقلال افزود: شاید من اولین بار در طول سالهای حضورم در فوتبال اینطور دیدم که فدراسیون فوتبال برنامه هفته 27ام را اعلام کرده و اگر قرار است سه هفته پایانی به صورت همزمان صورت بپذیرد، باید بازی معوقه پس از هفته بیست و هفتم اعلام می‌شد نه این‌که میان دو بازی حساس ما باید از استقلال میزبانی کنیم؛ هر چند که ما اعتقاد داریم این بازی در تاریخ شش مرداد ماه با توجه به مستندات موجود برگزار نخواهد شد.

او همچنین در موضوع احقاق حق تیمش درباره زمان بازی با استقلال گفت: ما واقعا دوست داشتیم که برنده و بازنده در زمین فوتبال مشخص شود اما قانون است و باید همه ما از آن تبعیت کنیم؛ شاید روزی همین قانون بر علیه ما باشد اما اکنون باید به قانون احترام بگذاریم چرا که هر تیمی با هر منطق و دلیلی نتواند در میدان مسابقه حاضر نشود و به یک روز دیگر بازی را موکول کند. اگر در آن تاریخ بازی برگزار می‌شد، استقلال نفرات خود را نداشت و پارس جنوبی تیمش تکمیل بود اما الان اگر بخواهد برگزار شود، ما مثلا میلاد باقری را که در آن بازی می‌توانست بازی کند به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نداریم و این خود ضربه‌ای به پارس جنوبی است. ما به عنوان نماینده پارس جنوبی و مردم جم و بوشهر باید از حق تیم دفاع کنیم.

پورموسوی در بخش پایانی خود از تقابل با عبدالله ویسی و پیکان گفت و توضیح داد: آقای ویسی از دوستان من هستند و من سه سال با ایشان به عنوان همکار کار کردم و خاطرات خوبی هم دارم؛ بهترین آن قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران با استقلال خوزستان است و چند سالی را هم رو در رو بازی کردیم و امیدوار هستم هر دو بتوانیم تیم‌هایمان را در جدول در شرایطی خوب حفظ کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nq6mk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدواریم اخلاق‌مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد