تاریخ انتشار: 1399/05/01 13:05
کد خبر: 58636

روزهای شلوغ سعاتمند؛ از کارخانه مواذ غذایی تا خانه مد

احمد سعادتمند همچنان با انرژی خاصی مشغول رتق و فتق امور باشگاه استقلال است.
 روزهای شلوغ سعاتمند؛ از کارخانه مواذ غذایی تا خانه مد

اگر چه این مدیرعامل استقلال هنوز از یک موفقیت عمده در دوران کاری‌اش رونمایی نکرده اما او با انرژی و خوش‌بینی تمام مشغول رتق و فتق امور باشگاه بدهکار و مشکل‌داری است که هر روز یک خبر عجیب و غریب در حوزه مالی دارد؛ در 48 ساعت گذشته و بازگشت سعادتمند به محل کارش، دو خبر مختلف در حوزه اسپانسرینگ باشگاه استقلال منتشر شده است. ابتدا خبر حضور وی در کارخانه قدیمی و بزرگ مینو و عقد یک توافق‌نامه برای تولید محصولات غذایی و تنقلات با نام استقلال و دوم قرارداد با یک شرکت تولیدی پوشاک که قرار است در طول فصل اسپانسرینگ لباس‌های غیرورزشی استقلال را برعهده داشته باشد.

قرارداد دومی که سعادتمند امروز به امضا رسانده با همراهی مشاور و یکی از دوستان قدیمی‌اش امید رحیمی رخ داده؛ خبرنگار سابقی که در صفحه اینستاگرام‌اش این خبر را رونمایی و اعلام کرد ارزش قرارداد طرفین به حدود 8 میلیارد تومان می‌رسد.

اگر چه این گام‌ها هنوز برای هواداران استقلال راضی کننده نیست اما به هر صورت از نکات قالب توجه در باشگاه‌داری محسوب می‌شود؛ به خاطر داشته باشید که بعضی از باشگاه‌های بزرگ جهان در طول یک فصل با تعداد زیادی اسپانسر قرارداد می‌بندند و از هیچ درآمد احتمالی حتی بسیار خردی نمی‌گذرند.

سعادتمند که امیدوار است با حضور استقلال در بورس، مشکل کسری بودجه باشگاه نیز برای همیشه برطرف شود فعلا چالش‌های بزرگی مثل پرداخت مبالغ قرارداد چهره‌هایی مثل شفر و بویان را در پیش دارد؛ جایی که از لبخندهای عقد قراردادهایی مثل این خبری نیست و جدیت و تلاش زیادی برای جور کردن پول این افراد لازم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrobr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید