تاریخ انتشار: 1399/05/01 14:07
کد خبر: 58632

نامجومطلق: دانشگر به مجموعه استقلال بی احترامی کرد

مربی تیم استقلال گفت: فکری، دین محمدی و مرفاوی فردا روبروی ما هستند، اما جزو سرمایه های استقلال محسوب می شوند.
 نامجومطلق: دانشگر به مجموعه استقلال بی احترامی کرد

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال با نساجی مازندران اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی فردا صحبت کنم، در مورد بازی قبلی مقابل نفت آبادان باید چند نکته را بگویم. صحبت بر این بود که تیم ما با نفرات کامل به آبادان رفت، در صورتی که 6 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم؛ یزدانی، غلامی، ریگی، میلیچ، بلبلی و باقری. فکر می کنم استقلال در هر بازی محکوم به برد است؛ حالا فرقی نمی کند با کدام بازیکنان و کدام کادرفنی. ما در بازی قبلی به دو بازیکن امید بازی دادیم و هیچ هراس و واهمه ای هم نداشتیم. این جوان ها در آینده می توانند به فوتبال این کشور کمک کنند.

وی افزود: درباره بازی با نساجی هم باید بگویم که حریف خوبی داریم. ما نساجی را آنالیز کردیم. کادرفنی این تیم هم اکثرا سرمایه های باشگاه استقلال هستند. قطعا آن ها تیم خطرناکی هستند و ما هم آماده بازی فردا هستیم. ما بر اساس شرایط تیم حریف، تیم خودمان و مسابقه، در هر بازی سعی می کنیم با سیستم متفاوت وارد زمین شویم. نیاز اصلی استقلال در شرایط فعلی پیروزی در بازی فرداست. با توجه به توصیه های کادرفنی و فرهاد مجیدی انجام شده، فردا امیدوارم بتوانیم سه امتیاز حساس را بگیریم. بازی قبلی هم گفتم که ما 6 فینال را داریم. قطعا بالاتر از این ها استحقاق استقلال است و باید به آن دست پیدا کنیم.

مربی استقلال درباره رویارویی با محمود فکری و صمد مرفاوی گفت: فکری جزو سرمایه های باشگاه استقلال است. همچنین صمد مرفاوی که در تیم حریف است، در استقلال سابقه مربیگری و بازیگری دارد. سیروس دین محمدی و دیگر نفرات هم جزو سرمایه های استقلال هستند. خوشحالم مربیان زیادی از مکتب استقلال در لیگ برتر در حال مربیگری هستند. من هم برای فکری آرزوی موفقیت می کنم. قطعا حضور او باعث ایجاد یک بازی زیبا خواهد شد.

نامجومطلق درباره کنار گذاشتن محمد دانشگر از تمرینات افزود: برای کادرفنی هیچ چیزی مهمتر از نظم و انضباط نیست. یادم است اولین روزی که مجیدی آمد و کار را شروع کردیم، اولین صحبتی که با بازیکنان انجام داد این بود که من پای تمام مشکلات تیم و شما می مانم ولی به تنها چیزی که اهمیت می دهم نظم و انضباط است. دانشگر بازیکن خوب و باکیفیتی است، اما اعتقاد دارم بازیکنان بزرگ باید در مجموعه تیم برای جوان ها الگو باشند. دانشگر بی نظمی کرد و این حرکت او بی احترامی به بازیکنان، کادرفنی و مجموعه استقلال بود. از قدیم که ما در استقلال بازی می کردیم، بر مبنای نظم و انضباط استوار بود و الان هم همینطور است. قطعا هر بازیکنی از این شرایط خارج شود، با او برخورد خواهد شد. آقای مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان کرونایی استقلال دیروز در تمرین حاضر بودند، گفت: این نفرات برای تستی آمده بودند که خود سازمان لیگ در نظر گرفته بود. هم یزدانی و هم عارف غلامی آمده بودند که تستی از آن ها گرفته شود. امروز هم قرار است یک تست نهایی بدهند تا ما ببینیم که وضعیت چه خواهد بود. انشالله که تستشان منفی باشد تا فردای بازی نساجی در کنار بازیکنان دیگر تمرین کنند.

مربی استقلال درباره بازی معوقه با پارس جنوبی گفت: من بارها گفتم که ما برای بازی با پارس جنوبی قصد داشتیم که به جم برویم و حتی به فرودگاه رفتیم و کارت پرواز هم گرفتیم، اما در آخرین لحظه به ما اعلام کردند که تست کرونای برخی بازیکنان مثبت شده. این روزها حرف های زیادی از مجموعه تیم پارس جنوبی می شنویم که البته برای ما محترم هستند. برای ما حفظ سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است. بازیکنانی که تستشان مثبت شد، هیچ علائمی نداشتند و می توانستند در هواپیما و زمین عامل انتقال باشند و حتی بازیکنان حریف دچار این ویروس شوند. ما کار انسانی انجام دادیم. به هر حال تصمیم با توجه به مستندات بر این شد که دوشنبه با پارس جنوبی بازی کنیم. تصمیمی غیر  از این هم ناعادلانه بود. بعد از بازی نساجی به آن مسابقه فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی در نشست خبری شرکت نمی کند، گفت: من هم اعتقاد دارم که باید سرمربی تیم در نشست خبری حاضر باشد. این را به فرهاد مجیدی هم گفتم که صحبت شما برای مخاطب سندیت و ارزش بیشتری دارد. ایشان به خاطر مشکلاتی که داشت عذرخواهی کرد و نتوانست اینجا بیاید. این وظیفه به من محول شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea7zy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر سبک استراماچونی