تاریخ انتشار: 1399/05/01 22:35
کد خبر: 58596

موضوعی که تمرکز را از استقلالی ها گرفته است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حرف و حدیث‌های اخیر برای جانشینی فرهاد مجیدی موجب از بین رفتن تمرکز سرمربی آبی‌پوشان می‌شود که در این راستا، مسوولان استقلال باید از سرمربی خود حمایت کنند.
موضوعی که تمرکز را از استقلالی ها گرفته است

شاهرخ بیانی اظهار داشت: استقلال شانس بالای برای قهرمانی در جام حذفی دارد و اکنون آرامش مهمترین نیاز آنان است.

وی افزود: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و باید به او کمک کرد تا بتواند در استقلال به موفقیت برسد و مدیران این تیم نباید اجازه دهند، حاشیه‌ای برای آبی‌پوشان شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر حرف و حدیث‌هایی برای جانشینی مجیدی مطرح شده است که این باعث می‌شود تمرکز او به هم بخورد. مسوولان استقلال با تکذیب شایعات، باید از سرمربی خود حمایت کنند.

بیانی تصریح کرد: استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان به نظم تیمی رسید و توانست با دو گل به برتری برسد تا همچنان امید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

وی تاکید کرد: استقلال یک بازی معوق با پارس جنوبی جم دارد که در صورت کسب سه امتیاز کامل می‌تواند به نایب قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و استقلالی‌ها از همین حالا باید به فکر لیگ آینده باشند. قرارداد بازیکنان تاثیرگذار را تمدید کرده و با جذب چند مهره درجه اول، تیمی مدعی را روانه مسابقات کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dz6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال / هشدار جدی فرهاد مجیدی به شاگردانش!