تاریخ انتشار: 1399/05/02 23:16
کد خبر: 58527

کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید تصمیمات رضا کرمانشاهی و دستیارانش در دیدار استقلال و نساجی کاملا درست بود.
کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی

رضا سخندان، داور بین المللی سابق فوتبال ایران درباره صحنه‌های مشکوک بازی استقلال و نساجی و برخورد دیاباته با مدافع نساجی در داخل محوطه جریمه در دقیقه ۱۴ گفت: برخورد دو بازیکن طبیعی بود و به نظرم یک مقدار هم مهاجم استقلال بزرگنمایی کرد.

او درباره خطای پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۳۸ روی برخورد قایدی و بازیکنان نساجی گفت: تصمیم داور کاملا درست بود. بازیکن پشت سر قایدی در حالت پشت پا او را زد و به نظرم پنالتی درست بود.

این کارشناس داوری فوتبال درباره گل نساجی به استقلال در دقیقه ۶۱ که از سوی کمک داور آفساید و مردود اعلام شد، اظهار کرد: به نظرم تصمیم کمک داور درست بود. هر چند تصاویر تلویزیونی کاملا گویا نیست اما در ضربه نخست بازیکن نساجی، مهاجم این تیم یک بدن در آفساید قرار داشت و کمک داور به درستی تصمیم گرفت.

سخندان همچنین درباره برخورد زکی پور و مدافع نساجی در دقیقه ۹۰ در داخل محوطه جریمه گفت: به نظرم تصمیم داور در این صحنه هم کاملا درست بود. این قبیل برخوردها در فوتبال طبیعی است و حتی بازیکن استقلال خودش را به بازیکن نساجی زد.

رییس سابق دپارتمان داوری فوتبال تاکید کرد: در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشت. در چند صحنه پرچم هر دو کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که کاملا درست بود. اگر تیم داوری و به خصوص داور وسط بتواند به سرعت تصمیم گیری کند و در برابر اعتراضات واکنش خوبی داشته باشد می توانند همانند این دیدار در برابر اعتراض های نادرست نیمکت نشینان واکنش نشان دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486jvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف استقلال در بازی خانوادگی / شلیک میری، آبی ها را از آسیا دور کرد