تاریخ انتشار: 1399/05/03 15:57
کد خبر: 58501

واکنش طلایی پوشان به پیروزی برابر نفت آبادان

باشگاه سپاهان با انتشار دو عکس و نوشتن جمله‌ای کوتاه به پیروزی تیم که در پی حواشی روزهای اخیر به دست آمد، واکنش نشان داد.

سپاهان پس از حضور امیرقلعه نویی توانسته بود از روزهای سختی که با حسین فرکی، استیماچ، عبدالله ویسی، زلاتکو کرانچار و در نهایت منصور ابراهیم زاده تجربه کرده بود، فاصله بگیرد و پس از سه سال غیبت در نهایت با این مربی کارکشته به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز بازگشت ولی طی دو سه هفته گذشته همه چیز در اصفهان دگرگون شد.

دو تساوی برابر پارس جنوبی جم و سایپا و شکست مقابل تراکتور سبب شد تا کورسوهای امیدی که برای قهرمانی در اردوی طلایی پوشان و میان هواداران وجود داشت، از بین برود و سهمیه آسیایی نیز به خطر افتاد.

13

به همین دلیل بود که هجمه خاصی پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان علیه امیرقلعه نویی و برخی بازیکنان تیم از سوی برخی هواداران اصفهانی ایجاد شد که  در نهایت منجر به حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آخرین تمرین طلایی پوشان نیز شد.

با تمام این تفاسیر سپاهان دیدار برابر نفت آبادان را علیرغم اینکه نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد، با پیروزی یک گله به پایان رساند تا دوباره شادی به اردوی تیم بازگردد و با بازگشت طلایی پوشان به جایگاه دومی جدول رده بندی، امید و انگیزه به اردوی تیم برای ادامه مسابقات و جام حذفی بازگشته است.

14

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان و همینطور سرپرست تیم فوتبال باشگاه نیز به همراه برخی دیگر از اعضای باشگاه در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و پس از این سه  امتیاز با انتشار این دو عکس و آرزوی بازگشت طلایی پوشان به روزهای اوج، به آن واکنش نشان داده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ojzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا سرمربی نفت، آل کثیر را اخراج کرد؟