تاریخ انتشار: 1399/05/04 18:40
آماده باش پورموسوی به پورمحمد
کد خبر: 58420

ماموریت ویژه ستاره جوان برای مقابله با استقلال

سیروس پورموسوی امیدوار است گلر جوان تیمش همانند دیدارهای قبلی بتواند با نمایش مناسب برابر استقلال آنها را به کسب نتیجه در این دیدار برساند.

ماموریت ویژه ستاره جوان برای مقابله با استقلال

 بعد از تایید رای انجام دیدار معوقه پارس جنوبی مقابل استقلال، اکنون پارسی‌ها در فاصله کوتاه باقیمانده تا این بازی خود را مهیای جدال سخت و سرنوشت ساز برابر شاگردان فرهاد مجیدی می‌کنند.

پورموسوی که با حضور در پارس جنوبی طی دو بازی اخیر توانسته به چهار امتیاز دست یابد و شانس بقای جمی‌ها در لیگ برتر را افزایش دهد، امیدوار است در این دیدار نیز موفق به متوقف کردن استقلال و بیشتر کردن فاصله امتیازی با دیگر مدعیان سقوط شود.

مسعود پورمحمد، گلر جوان و گیلانی پارس جنوبی که طی دو دیدار اخیر خصوصا توانسته نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و تیمش را برابر دستیابی به نتیجه کمک کند، از سوی پورموسوی با آماده باش برای جدال با استقلال مواجه شده است. دروازه‌بان پارس جم که در دیدار برابر پیکان با سه سیو موفق روی ضربات شهریار مغانلو، آقای گل لیگ را برای گلزنی ناکام گذاشت، اکنون آزمون سختی مقابل یکی دیگر از بهترین خطوط تهاجمی لیگ با حضور دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی پیش رو دارد و باید دید قادر خواهد بود از این ماموریت سربلند خارج شود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdlmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام رای کمیته استیناف در مورد دیدار پارس جنوبی و استقلال