تاریخ انتشار: 1399/05/05 09:44
کد خبر: 58359

سعادتمند: روزهای خوب برای استقلال خواهد آمد

مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت به شایعات پیرامون نیمکت این تیم واکنش نشان داد.
سعادتمند: روزهای خوب برای استقلال خواهد آمد

احمد سعادتمند مدیرعامل تیم استقلال که برخلاف روزهای آغازین‌ خود در این تیم، این روزها حضور پررنگی در رسانه‌ها دارد، پس از حضور در برنامه «چاپ اول» شبکه خبر، گفتگویی نیز با برنامه صبح بخیر شبکه سه سیما داشت و به شایعات پیرامون انتخاب جانشین برای فرهاد مجیدی و بازگشت امیر قلعه نویی یا یک گزینه خارجی مانند آندره‌آ استراماچونی واکنش نشان داد.

سعادتمند گفت: اول باید برای امیرخان قلعه نویی که برای باشگاه استقلال زحمات فراوانی را کشیده آرزوی سلامتی می‌کنم اما به نظر من حرفه‌ای نیست که یکسری از عزیزان می‌آیند و مواردی را مطرح می‌کنند و اسامی مربیان داخلی و خارجی را بیان می‌کنند؛ مربی تیم ما در حال حاضر آقای فرهاد مجیدی است و بنده هم از ایشان حمایت می‌کنم. ما انگیزه فراوانی برای کسب سهمیه آسیایی، قهرمانی در جام حذفی و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بعضی از عزیزان متاسفانه روی موجی سوار شده‌اند و مدعی شده‌اند که من فلان مربی را به استقلال می‌آورم.

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت های خود افزود: جا دارد از اینجا به هواداران استقلال اعلام کنم که این ادعاهای مطرح شده کذب محض است و ما در تلاش هستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم، یک قدم هم کوتاه نخواهیم آمد و روزهای خوب برای استقلال خواهد آمد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwmxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سعادتمند: مطمئن هستم بازی استقلال و پارس جنوبی برگزار می‌شود