تاریخ انتشار: 1399/05/05 19:32
کد خبر: 58325

هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به قهرمانی این تیم در لیگ برتر واکنش جالبی نشان داد و گفت: در اول فصل پرسپولیس برانکو را از دست داد اما تیم در شوک نماند و سریع جمع شد و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود.
هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به قهرمانی این تیم در لیگ برتر واکنش جالبی نشان داد و گفت: در اول فصل پرسپولیس برانکو را از دست داد اما تیم در شوک نماند و سریع جمع شد و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود.

بهادر عبدی در گفت‌وگویی، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: از اول فصل هم هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود. این تیم بازیکنان خود را حفظ کرده بود و سازماندهی خوبی هم داشت، این در شرایطی است که در ابتدای فصل پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخ خود را از دست داد اما باز هم قهرمان شد.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها به جای اینکه بدنبال بهانه تراشی یا مصاحبه کردن باشند، حواسشان به زمین و کارشان بود. اینکه بازیکنان این تیم درگیر فضای مجازی نبودند و فقط تمرین کردند باعث شد پرسپولیس با چنین اختلافی قهرمان لیگ شود. در فوتبال این طور نیست که کسی به شما هدیه بدهد .برای موفقیت باید تلاش کنید نه اینکه دنبال پست و استوری باشید و یا در فضای مجازی پرسه بزنید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در اول فصل پرسپولیس برانکو را از دست داد اما تیم در شوک نماند و سریع جمع شد. درست است که اول فصل پرسپولیس خوب نبود اما به خوبی توانست از آن بحران عبور کند و در نهایت به قهرمانی برسد.

عبدی در خصوص نقش کادرفنی ایرانی پرسپولیس در قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس به سازماندهی خوبی رسیده بود که آن هم به خاطر برنامه ریزی برانکو بود. همین مسئله کار را برای مربیان بعدی راحت‌تر کرد، برانکو به بازیکنان پرسپولیس آموزش‌های بزرگی داد و آنها را حرفه‌ای کرد. یحیی گل محمدی مربی بزرگ و کارنامه‌داری است که کادر فنی خوبی را برای خود جمع کرد. امیدوارم که موفقیت های گل محمدی همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش برانکو در قهرمانی این فصل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس خیلی مدیون برانکو هستند چون سبک زندگی آنها را حرفه‌ای کرد. زمانی که او بازیکنانی مانند مسلمان، رضاییان و طارمی را از دست داد خللی در نتیجه گیری تیم ایجاد نشد، در فوتبال هر وقت شما زحمت بکشید، نتیجه می‌گیرید.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به برخی کری‌خوانی‌های استقلالی‌ها علیه سرخپوشان گفت: اگر می‌خواهید در فوتبال موفق شوید باید تلاش کنید، با مصاحبه کردن، پست گذاشتن و تهمت زدن کسی به جایی نمی‌رسد. پرسپولیس در اول فصل به سه مدعی قهرمانی باخت اما هیچ وقت بهانه نگرفت. من از این فضایی که به وجود آمده واقعا ناراضی هستم و حتی دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

عبدی خاطر نشان کرد: داستان هواداران با بازیکنان و پیشکسوتان فرق می‌کند. هواداران مالکان تیم‌ها هستند و هر طور که دوست داشته باشند می‌توانند رفتار کنند، اما وقتی یک بازیکن با یک پیشکسوت برخی حرف‌ها را می‌زند، چهره فوتبال زشت می‌شود. من یاد ندارم که خارجی‌ها هر هفته علیه یکدیگر مصاحبه یا در فضای مجازی فعالیت کنند. من این رفتار را نمی‌پسندم، وقتی کسی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند برای خودش بد می‌شود؛ کسی که سال‌ها بازیکن یا مربی بوده نباید تحت تاثیر حرف‌های چند جوان قرار بگیرد.

وی افزود: اگر یک تیم نتیجه نمی‌گیرد ایراد را در جای دیگر پیدا کنید. مگر پرسپولیس که سال‌های پیش نتیجه نمی‌گرفت کسی حرف می‌زد؟ تا زمانی که یک فوتبالیست و یک مربی ایراد خودش را قبول نکند، نمی‌تواند پیشرفت کند. اولین حرکت برای پیشرفت کردن این است که ایراد خودمان را بپذیریم نه اینکه با یکسری حرف‌های پوچ در فضای مجازی روی ایرادات‌مان را بپوشانیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر سال گذشته مهدی کیانی در بازی با پرسپولیس آن پنالتی را در دقیقه ۱۱۷ گل می‌کرد یا این که فرشید اسماعیلی در دربی آن پنالتی را خراب نمی‌کرد آیا باز هم یک سری افراد این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند؟ بعضی جاها دیگر همه چیز دست خودمان است. وقتی نمی‌توانیم کاری را انجام بدهیم الکی تقصیر را گردن دیگران نیندازیم. واقعا کسی که ۵۰ بازی ملی دارد یا چند قهرمانی‌لیگ نباید خود را قاطی کری‌های هواداری کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ojwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه پرسپولیس مطالبات ۲ دستیار برانکو را پرداخت کرد