تاریخ انتشار: 1399/05/06 20:34
کد خبر: 58249

درخواست باشگاه پرسپولیس؛ جلوگیری از ورود دوربین‌های صدا و سیما برای پخش مسابقات

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ایران درخواست کرد که در بازی‌های که این تیم میزبانی می‌کند دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود نداشته باشند.
درخواست باشگاه پرسپولیس؛ جلوگیری از ورود دوربین‌های صدا و سیما برای پخش مسابقات

 این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، خواهان عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی در بازی‌های تخت نظارت و اجرای آن سازمان به میزبانی خود شد.

در این نامه رسمی که ظهر امروز از سوی رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس برای سازمان لیگ فوتبال و حیدر بهاروند، رییس این سازمان و سرپرست فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد، آمده است؛ «احتراما با توجه به توهین‌های مکرر برخی مجریان برنامه‌های صدا و سیما به باشگاه بزرگ پرسپولیس، و هواداران میلیونی آن که متاسفانه تداوم داشته و برخوردی از سوی دستگاه‌های نظارتی آن سازمان صورت نپذیرفته است، باشگاه پرسپولیس در جهت صیانت از اعتبار باشگاه متبوع و هواداران آن، درخواست دارد تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صدا و سیما ، از ورود دوربین‌های آن سازمان جهت پخش مسابقات رسمی که به میزبانی پرسپولیس، انجام می‌پذیرد، ممانعت به عمل آورد.

بدیهی است؛ باشگاه پرسپولیس، این حق را برای خود قائل است که تمامی اعضای تیم از انجام مصاحبه با دوربین‌های صدا و سیما در نشست‌های خبری و در میکسد زون خودداری نمایند. » گفتنی است اولین بازی خانگی که در ادامه رقابت های لیگ به میزبانی پرسپولیس انجام خواهد شد بازی با ذوب‌آهن است که انتظار است مراسم اهدای جام قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر و جشن قهرمانی و پوکر سرخپوشان ایران در پایان آن برگزار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oj6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در حضور هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟