تاریخ انتشار: 1399/05/06 22:30
کد خبر: 58234

کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه وطنی

تیم نساجی مازندران شکست مقابل فولاد خوزستان را با یک برتری شیرین خانگی عوض کرد.
کامبک نساجی مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه وطنی

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت 20:45 امشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه 34 و موسی کولیبالی در دقیقه 63 گلزنی برای فولاد خوزستان کردند. در آن سوی میدان حامد شیری در دقیقه 80 و 90 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های نساجی را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. البته این پایان کار نبود و مجتبی ممشلی در دقیقه 6+90 گل برتری نساجی را به ثمر رساند تا تیمش از شکست به پیروزی برسد.

قضاوت دیدار نساجی مازندران - فولاد خوزستان بر عهده حسن اکرمی بود. او وحید حیدریه و محمد آبشک مدافع و هافبک فولاد خوزستان را به ترتیب در دقایق 63 و 94 از زمین بازی اخراج کرد. این داور همچنین صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

فکری که هفته گذشته تیمش در مصاف با استقلال به تساوی یک - یک رسیده بود، در این بازی نیز در مصاف با شاگردان نکونام هافبک پیشین استقلالی‌ها به برتری رسید. او پیش از بازی مقابل استقلال گفته بود، با ثبت هر نتیجه ای در آن مسابقه فاتح میدان خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه عملکرد بازیکنان دو تیم نساجی و فولاد را زیر نظر داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxdel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن