تاریخ انتشار: 1399/05/07 10:23
کد خبر: 58217

آذری:داور مثل ارباب و رعیت با کاپیتان ما برخورد کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از رفتار حسن اکرمی داور بازی این تیم مقابل نساجی انتقاد کرد و گفت: اکرمی مثل ارباب و رعیت با کاپیتان ما برخورد کرد.
آذری:داور مثل ارباب و رعیت با کاپیتان ما برخورد کرد

تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر در مازندران به مصاف تیم نساجی رفت و در حالی که با دو گل پیش بود، در یک بازی جنجالی با دو اخراجی و یک پنالتی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد با انتشار پیامی از رفتار اکرمی در این مسابقه به شدت انتقاد کرد و حرکت او را مصداق رفتار با بردگان دانست!

آذری نوشت:

«اینکه شما در یک مسابقه با شکست مواجه بشوید دور از ذهن نیست. اینکه داور یک دیدار با اشتباهات سهوی خود باعث بشود شما ببازید هم موضوع جدیدی نیست ولی جدیدا شاهد رفتارهایی از سوی برخی داوران هستم که گویی با بردگان در زمین بازی سر و کار دارند.

آقای اکرمی در مسابقه شب گذشته فولاد مقابل نساجی مازندران وقتی شیمبا کاپیتان ما برای صحبت با او در خصوص اخراج وحید حیدریه به او نزدیک شد، مانند اربابی که رعیتش را دور می کرد رفتار کرد.

کاش به جای بروز این رفتار سخیف کمی منشور اخلاقی داوری را مرور می کردی. کاش چند برگ از فلسفه قضاوت را مطالعه می کردی. قاضی با مجرمی که حکم اعدامش صادر شده است هم اینگونه رفتار نمی کند.

تکبرت را کم کم آقای اکرمی، با بی احترامی به کسانی که اگر نباشند نان در سفره من و تو نیست. این رفتار بی ادبانه دور از شان انسان است. شجاعت و شهامت به بی حرمتی نیست؛ به ارائه اخلاق انسانی و عادلانه است. اخمت را نگه دار برای مقابله با ظلم، زمین فوتبال جای اجرای عدالت با عطوفت است. با توهین به بازیکن راه را اشتباه می روی آقای اکرمی.»

باشگاه فولاد همچنین شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته خود تنظیم و به کمیته انضباطی و کمیته داوران ارسال کرد.

سایت این باشگاه نوشت: « فولاد شب گذشته و در شرایطی که می‌توانست با کسب سه امتیاز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را ترک کند اما با اشتباهات سریالی داوری شکست خورد، تصمیماتی که صدای اعتراض مسئولان و هواداران فولاد را بلند کرده است.

برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی نژاد در پایان نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.

باشگاه فولادخوزستان در همین خصوص شکایتی علیه تیم داوری تنظیم کرد و به کمیته انضباطی و کمیته داوران فرستاد تا به دنبال احقاق حق پایمال شده خود باشد. تیم فولادخوزستان در این فصل مسابقات در موارد بسیاری از تصمیمات اشتباه داوری ضربه دیده اما همیشه به تیم داوری با احترام رفتار می‌کند اما تصمیمات عجیب شب گذشته داوری باعث شد تا این شکواییه تنظیم و ارسال شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q79aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری یک نیمه‌ای فولاد مقابل نساجی