تاریخ انتشار: 1399/05/07 20:58
کد خبر: 58185

سپاهان بدترین تیم لیگ نوزدهم در زمینه زدن ضربات پنالتی

سپاهان بدترین تیم لیگ نوزدهم در زمینه زدن ضربات پنالتی بوده که از این بابت نیز دچار ضرر و زیان شده است.
سپاهان بدترین تیم لیگ نوزدهم در زمینه زدن ضربات پنالتی

سپاهان آخرین بازیش در لیگ برتر را به سختی و با تک گل محمد محبی با پیروزی پشت سر گذاشت ولی برای کسب این 3 امتیاز، مشقت زیادی کشید. در این مسابقه ابتدا سپاهانی ها در دقیقه هفتم صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی ناصر سالاری سنگربان آبادانی ها ضربه محمد محبی را مهار کرد تا شاگردان قلعه نویی برای چهارمین بار در طول این فصل، پنالتی هایشان را از دست بدهند.
در ادامه محبی اشتباهش را جبران کرد و تک گل تیمش را به ثمر رساند، هرچند اخراج سروش رفیعی در دقیقه 45 باعث شد اصفهانی ها تا به دست آوردن 3 امتیاز این دیدار، سختی زیادی بکشند. 

سپاهان در این فصل صاحب 6 ضربه پنالتی شده که در عین ناباوری 4 پنالتی را از دست داده است. نخستین بار و در هفته دوم اصفهانی ها در دیدار با پارس جنوبی یک پنالتی را خراب کردند. در دقیقه 85 آن مسابقه گیورگی گولسیانی مدافع سپاهان پنالتیش را از دست داد هر چند که شاگردان قلعه نویی آن بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در هفته نهم و در جم زردپوشان با نتیجه مساوی 1-1 مقابل پارس جنوبی متوقف شدند. در دقیقه 59 آن دیدار و در حالیکه بازی 1-1 بود، کیروش استنلی یک پنالتی را از خراب کرد تا سپاهان 2 امتیاز مهم را در این دیدار از دست بدهد.

در دو دیدار هفته بیست و چهارم و بیست و ششم سپاهان دو پنالتی دیگر را از دست داد. آنها ابتدا مقابل پارس جنوبی و در حالیکه با یک گل پیش بودند، صاحب پنالتی شدند که محمد کریمی در دقیقه 79 این پنالتی را خراب کرد تا زردپوشان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل نماینده جم، پنالتی از دست داده باشند. تا اینکه سپاهانی ها در دقیقه 86 دروازه خود را باز شده دیدند و کار به تساوی کشیده شد. در هفته بیست و ششم نیز محبی یک پنالتی خراب کرد که پیش تر ذکر شد.

اما تنها پنالتی هایی که سپاهان در این فصل به گل تبدیل کرده، به دو دیدار هفته پانزدهم و بیست و دوم به ترتیب مقابل پیکان و گل گهر برمیگردد که گولیسانی و کریمی موفق شدند برای سپاهان گلزنی کنند. 

از 4 پنالتی که سپاهانی ها از دست دادند، در 2 مورد پیروزی برای این تیم از دست رفت و در صورتی که آن دیدارها را با برد به پایان می رساندند، اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار داشتند و تفاضلشان نیز نسبت به آبی پوشان بهتر می بود.

جدال حساس شنبه استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی می تواند تا حدودی گره های صدرجدول را باز کند، البته در صورتیکه یک تیم برنده داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo56j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان سپاهان عزادار شد