تاریخ انتشار: 1399/05/08 15:28
کد خبر: 58145

مذاکره بشار و پرسپولیس به موعد دیگری موکول شد

در شرایطی که بشار رسن در لایو اینستاگرامی شجاع خلیل زاده مدعی شده بود امروز راهی باشگاه خواهد شد تا درباره مذاکره تمدید قرارداد به بحث بپردازد، این موضوع نهایی نشد.
 مذاکره بشار و پرسپولیس به موعد دیگری موکول شد

بشار رسن که در زمان حضورش در عراق بعد از ماجرای کرونا، شایعاتی درباره عدم بازگشت به تهران و همراهی تیم توسط او شنیده می‌شد، در نهایت با وعده‌های مدیران باشگاه و دخالت مدیربرنامه‌اش به تهران بازگشت.

او در دیدارهای بعد از شروع مجدد فوتبال ایران در دوران کرونا، یکی از ستاره‌های تیمش بوده که باعث شده تا یحیی گل محمدی نیز ترغیب به تمدید قراردادش باشد. خصوصا اینکه طبق دستورالعملی که صادر شده، سرخابی‌ها در شرایط کنونی قادر به جذب بازیکنان خارجی نخواهند بود و تمدید با بازیکنان کنونی تنها راه پیش روی آنهاست و سرمربی سرخ‌ها نمی‌خواهد یکی از ستاره‌های باکیفیت تیمش را به سادگی از دست بدهد.

بشار که تاکنون پایین تر از 20 درصد دریافتی از سرخ‌ها داشته و پیشنهاداتی نیز پیش روی خود می‌بیند، در شرایط کنونی با درخواست مدیربرنامه‌ها و ارتباط نزدیکی که با هواداران و هم‌تیمی‌هایش دارد پاسخی به موضوع جدایی‌اش نداده است. او در لایو اینستاگرامی شب گذشته شجاع خلیل زاده نیز ادعا کرد که امروز راهی باشگاه خواهد شد تا قراردادش را تمدید کند.

با این حال عدم هماهنگی صورت گرفته و صندوق خالی باشگاه باعث شد تا این موضوع به برهه دیگری موکول شود و احتمالا در بازگشت از قائمشهر، طرفین پای میز مذاکره خواهند نشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkkdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتحاد باورنکردنی شش‌ضلعی جادویی پرسپولیس