تاریخ انتشار: 1399/05/10 13:34
کد خبر: 58036

بازی مرگ و زندگی؛ انگیزه‌های متفاوت تراکتور و پیکان

امشب دو تیم تراکتور و پیکان در چهارچوب هفته بیست‌وهفتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازی مرگ و زندگی؛ انگیزه‌های متفاوت تراکتور و پیکان

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در تبریز از شاگردان عبدالله‌ویسی پذیرایی خواهند کرد، دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار حیاتی خواهد بود.

به گزارش فرتاک ورزشی، تراکتور در هفته‌ای که دو رقیب هم‌ امتیازش در کورس نایب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت امیدواراست بتواند با کسب سه امتیاز امیدهایش را برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان افزایش دهد.

تراکتور که با ۴۵ امتیاز و هم امتیاز با تیم‌های دوم و سوم در رتبه چهارم قرار دارد با توجه به دیدار مستقیم استقلال و سپاهان می‌تواند با پیروزی مقابل پیکان شرایطی خوبی به دست آورد.

شاگردان ساکت الهامی در هفته‌های اخیر روند خوبی را داشته‌اند و می‌خواهند به این روند را ادامه دهند و با کسب سهمیه هواداران  پر‌شورشان را خوشحال کنند.

از سوی دیگر عبد‌الله ویسی که خطر سقوط تیمش را شدیدا احساس می‌کند برای بقا راهی جز کسب سه امتیاز ندارد و با پیروزی در این دیدار میتواند شاهد جهش چند پله‌ای تیمش باشد.

حساسیت در پایین جدول برای بقا و بالای جدول برای نائب قهرمانی به اوج خود رسیده و این دیدار برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و تساوی برای هر دوتیم تفاوتی با باخت ندارد و همین مسئله نوید‌دهنده‌ی بازی جذابی بین دو تیم است.

باید دید در رالی تراکتور و پیکان چه کسی پیروز خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrrmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 الهامی: این بازی هم سخت است و هم حساس