تاریخ انتشار: 1399/05/10 15:32
جدال حساس سایپا- ماشین سازی تبریز
کد خبر: 58025

فرصت استثنایی برای فرار شاگردان صادقی از انتهای جدول/ بکش تا زنده بمانی!

تیم‌های سایپا و ماشین سازی تبریز یکی از مهم ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر را برگزار می کنند.
فرصت استثنایی برای فرار شاگردان صادقی از انتهای جدول/ بکش تا زنده بمانی!

در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی‌تبریز امشب به مصاف هم می‌روند ، دیداری که می‌تواند در سرنوشت حضور و یا عدم حضور آنها در فصل آینده لیگ برتر بسیار اهمیت داشته باشد.

به گزارش فرتاک ورزشی،  شاگردان ابراهیم صادقی تا قبل از این بازی و از 26 بازی قبلی خود با 4پیروزی، 12 تساوی و 10 شکست و کسب 24 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و این در حالی است که رقیب آنها یعنی ماشین‌سازی‌تبریز نیز از همین تعداد بازی و با 7پیروزی، 6تساوی و 13 شکست و کسب 27 امتیاز  در رده دهم جدول قرار دارد.

اهمیت بازی برای هر دو تیم به حدی است که یک پیروزی و یا شکست می‌تواند باعث صعود و سقوط چندپله‌ای در جدول را به همراه داشته باشد.

 ابراهیم صادقی که در این فصل نشان داده توجه ویژه‌ای به بازی دادن به جوانان را دارد اگر بتواند در این بازی سه امتیاز لازم را کسب کند و تیم‌های گل گهر- ذوب آهن و پارس جنوبی نیز با پیروزی زمین را برابر حریفان خود ترک نکنند، حتی می‌تواند تا رده دهم جدول خود را بالا بکشد و به وضعیت خود سرو سامان بدهد.

 نکته دارای اهمیت برای ماشین‌سازی هم از آن جا وجود دارد که در صورت شکست برابر سایپا و چنان چه تیم‌های گل گهر- ذوب آهن وپارس جنوبی جم برابر حریفان خود پیروز شوند، حتی تا رده چهاردهم جدول سقوط خواهد کرد .

ماشین سازان اما اگر در این بازی پیروز میدان شوند، در همان جایگاه خود باقی خواهند ماند ولی با این تفاوت که دیگر بعید است سایه سقوط را بالای سر خود احساس کنند و این اهمیت موضوع را برای آنها دو چندان کرده است.

 این بازی امشب راس ساعت 20/45 دقیقه برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oo77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئل نفس گیر صادقی و نکونام در ایستگاه سیزدهم
سایپا- فولادخوزستان؛