تاریخ انتشار: 1399/05/10 23:08
کد خبر: 57997

بوناچیچ: در ۳ بازی از داوری کاملاً متضرر شدیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: ما تیم کُشتی نیستیم که اگر یکی رفت دیگری را جایگزین کنیم.
بوناچیچ: در ۳ بازی از داوری کاملاً متضرر شدیم

لوکا بوناچیچ پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مجبورم از یک جایی شروع کنم که خیلی متعارف نیست. حدود 15-16 سال است که در ایران مربیگری می‌کنم. در سه بازی که میزبان بودیم داوری‌ها طوری بود که ما متضرر شدیم. 30 سال است که مربیگری می‌کنم اما تاکنون این صحنه‌ها را ندیدم. بازیکن حریف 2 متر در آفساید قرار دارد و گل می‌زند اما اتفاق خاصی نمی‌افتد داور هم هیچ چیزی نمی‌گوید.

وی افزود: داور در حالی بازیکن ما را اخراج کرد که هیچ اتفاقی نیفتاد ما در هر مسابقه مقابل 13 بازیکن بازی می‌کنیم نه 11 بازیکن؛ خروجی این اتفاقات چیست،‌داوری می‌گوید حق با شما است و در بازی‌های بعدی اشتباه نمی‌کنم، اینطور نمی‌شود. ذوب‌آهن تیم بسیار بزرگی است. تیم ما هم اشتباهاتی داشت قبول، اما قرار نیست در هر بازی که ما میزبان هستیم اینقدر اشتباهات یک‌طرفه علیه ما کند. 

سرمربی ذوب‌آهن گفت: البته ما روبه‌روی تیمی بازی کردیم که خوب جنگید و تلاش کرد به آنها تبریک می‌گویم اما قرار نیست این اتفاقات مدام تکرار شود آن هم برای ذوب‌آهن. من که یک سال نیست به فوتبال آمده‌ام حداقل 30 سال است که مربیگری می‌کنم. 50 سال هم در فوتبال هستم. متأسفانه به جای اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنیم در مورد داوری بحث می‌کنیم. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که از جلوی هتل ما را همراهی کردند و به ما انرژی دادند. باز هم عرض می‌کنم اگر این تلخی قرار است ادامه داشته باشد اگر داور شرایط 50 -50 را عادلانه سوت نزند دیگر چه چیزی می‌توانیم بگوییم هرچه بگوییم هم فایده ندارد.

بوناچیچ در مورد احساس مسئولیت بازیکنان این تیم گفت:‌ در نیمه دوم بازیکنان احساس مسئولیت بیشتری کردند و برتری داشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما به هر حال توپ وارد دروازه نشد. برای بازیکنان هم سخت بود که بعد از گلی که به آن شکل خوردند تلاش کنند چون ما زیر فشار عدم نتیجه بودیم و گلی هم که خوردیم کار را سخت‌تر کرد. آن اخراجی هم متوجه نشدیم به چه علت بود. شماره 7 نفت مسجدسلیمان چهار خطا روی بازیکن ما انجام داد اما در نهایت تنها یک کارت زرد گرفت. می‌توانست او را هم اخراج کند. صحنه‌‌های 50-50 را باید می‌گرفت من هم که دیروز به فوتبال نیامدم. به هر حال این نظرات من بود و حق دارم که اظهارنظر کنم. بقیه مسائل برعهده مسئولین است. 

وی در مورد اینکه وضعیت بازیکنان کرونایی‌تان چگونه است، عنوان کرد: این بدشانسی را داشتیم که دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بازیکنان خوب‌مان را نداشته باشیم ظاهراً شرایط او بهتر شده است. 

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه در هر مسابقه یک نفر را از دست می‌دهند؛ گفت:‌ امروز هم یک اخراجی داشتیم و باید بگردیم و جایگزین او را پیدا کنیم. ما تیم کُشتی نیستیم که اگر یکی رفت دیگری را جایگزین کنیم. چه کار می‌توانیم بکنیم این هم اتفاقات فوتبال است. 

وی در مورد اینکه دانیال اسماعیلی‌فر کرونا گرفته یا مصدوم است، گفت:‌ او مصدوم بوده و در حال حاضر شرایط بهتری پیدا کرده و به خاطر کرونا نبوده و اگر هم باشد من اطلاعی ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ooaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: بازی عجیبی مقابل ذوب آهن داشتیم/تساوی هم برای ما بد نیست