تاریخ انتشار: 1399/05/11 14:05
کد خبر: 57966

رسول پناه: از پیشکسوتان می‌خواهم به پرونده‌های پرسپولیس منطقی نگاه کنند / پیشنهاد کاهش دستمزد به بشار کذب است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از همه پیشکسوتان، هواداران، صاحب نظران خواهش می‌کنم در پرونده برانکو منطقی به قضایا نگاه کنند.
رسول پناه: از پیشکسوتان می‌خواهم به پرونده‌های پرسپولیس منطقی نگاه کنند / پیشنهاد کاهش دستمزد به بشار کذب است

مهدی رسول‌پناه درباره روند همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار اظهار داشت: پس از امضای الحاقیه با شرکت آتیه داده پرداز، این شرکت خوشبختانه به تعهدات خود تا اینجای کار به خوبی عمل کرد. شرایط بد اقتصادی فعلی، شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران و نداشتن بلیت فروشی، باعث شده که وضعیت واقعا سخت شود اما در همین شرایط باید قدردان مسئولیت پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم. آنها به واقع کمک حال باشگاه در این شرایط بودند.

وی ادامه داد: با این همه برخی از بدهی‌ها برای زمان گذشته و قبل از امضای قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز است که البته در همین زمینه مذاکرات خوبی با این شرکت انجام شده و امیدوارم با تعامل بیشتر، بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم. پرداخت بدهی‌ها، جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و احکام انضباطی در فیفا، مشکلات پیش‌روی ماست و امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم. مذاکراتی با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار انجام شده و به روزهای آینده امیدوار هستیم. برخی از پرونده‌های چندین هزار دلاری از قبل وجود داشته اما کارگزار برند باشگاه متعهدانه در کنار پرسپولیس قرار دارد. خوشبختانه آنها به تعهدات خود تا پایان خرداد ماه عمل کرده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و بودیمیر افزود: ما در شرایط حساسی قرار داریم. در این شرایط حساس از هواداران، صاحب نظران و پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک حال پرسپولیس باشند. در شرایط سخت فعلی اقتصادی و در حالی که بدهی‌های زیادی از گذشته بر سر باشگاه آوار شده، نباید با اظهارات تنش‌زا کار را سخت کرد. از همه پیشکسوتان، هواداران، صاحب نظران و ... خواهش می‌کنم منطقی به قضایا نگاه کنند. در وضعیت فعلی آنها می‌توانند با اظهارات کارشناسی شده و منطقی کمک حال پرسپولیس باشند.

رسول‌پناه همچنین درباره نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله بشار رسن هم گفت: اینکه در برخی رسانه‌ها گفته شده ما به بشار پیشنهاد داده‌ایم دستمزدش را کم کند به هیچ‌وجه صحت ندارد. هنوز هیچ مذاکره‌ای با بشار انجام نشده است اما هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی نظر مثبتی روی این بازیکن و بحث تمدید قراردادش دارند و به زودی مطالباتش پرداخت می‌شود و وارد مذاکره برای تمدید قراردادش می‌شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r88vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس‌ به بشار رسن: مبلغ قراردادت را کم کن تا تمدید کنیم