تاریخ انتشار: 1399/05/12 17:11
اخلاق در آزادی لگدمال شد
کد خبر: 57894

اختصاصی/ نورافکن، نمکدان را شکست/ رفتاری که از ذهن هواداران آبی پاک نمی‌شود

«امید نورافکن بازیکن سابق استقلال، در دیدار مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود رفتار غیر حرفه‌ای از خود به نمایش گذاشت.»
اختصاصی/ نورافکن، نمکدان را شکست/ رفتاری که از ذهن هواداران آبی پاک نمی‌شود

پوریا منصوری؛ امید نورافکن که سابقه کاپیتانی تیم ملی امید و حضور در فوتبال اروپا را در کارنامه دارد چند فصل پیش توسط باشگاه استقلال در فوتبال کشور رشد کرد و در مکتب این تیم با اصالت نامی برای خود دست و‌پا کرد.

جدایی بازیکنان از سرخابی‌ها‌ی پایتخت قصه‌ای همیشگی است و دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، اما برخی از بازیکنان همچون امید نورافکن خیلی زود فراموش میکنند که نام و شهرتشان را مدیون این دو تیم و هواداران بی‌شمارش هستند.

فارغ از هر رنگ و گرایشی، باید پذیرفت رفتار امید نورافکن در بازی شب گذشته با پیراهن سپاهان در مقابل تیم و کاپیتان سابقش دور از چهارچوب اخلاق و حرفه‌ای‌گری بود.

نسل جدید بازیکنان فوتبال خیلی راحت حرمت بزرگان خود را می‌شکنند و راهی که در پیش می‌گیرند به سوی ترکستان است.

با توجه به رفتار نورافکن در بازی رفت و شادی افراطیش پس از به ثمر رساندن گل مساوی، پیش‌بینی رفتارهای شب گذشته‌اش دور از انتظار نبود.

دلایل جدایی نورافکن از استقلال نمی‌تواند این بی‌احترامی‌ها را توجیه کند. بی‌احترامی به کاپیتان یک باشگاه، بی‌احترامی به مجموعه باشگاه است و قطعا این رفتار از ذهن هواداران آبی پاک نمی‌شود.

باید به قصور مدیران و مربیان باشگاه سپاهان در قبال رفتار نورافکن هم اشاره کرد، چرا که به بازیکن خود اخلاق و احترام را نیاموخته‌اند.

آقای نور افکن رفتار شما در مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی آغاز گام نهادن در مسیر نابودی است.

شمایی که احترام مکتبی را که در آن رشد کرده‌ای، را حفظ نکردی، قطعا از سوی هیچ مکتبی حمایت نمی‌شوی.

حیف از بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید که بر بازوی شما بسته شد  و  صد حیف از  توانایی فنی که در گرداب غرور و توهم خود بزرگ‌بینی به سمت نابودی سوق داده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxx7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی بزرگ علیمنصور در دیدار با گل گهر