تاریخ انتشار: 1399/05/13 21:20
کد خبر: 57799

مجموعه شهدای گمنام در اختیار پرسپولیس قرار گرفت

وزارت ورزش و جوانان مجموعه ورزشی شهدای گمنام را به صورت رسمی و البته مشروط به باشگاه پرسپولیس واگذار کرد.
مجموعه شهدای گمنام در اختیار پرسپولیس قرار گرفت

باشگاه پرسپولیس تهران که طبق قرار قبلی باید در شهریور ماه وارد بازار بورس شود، از امروز رسما مالک مجموعه ورزشی شهدای گمنام خواهد بود؛ این خبری است که از تصویب نامه وزارت ورزش که به تایید ریاست جمهوری نیز رسیده دریافت.

این مجموعه که تقریبا در خیابان مهران واقع شده، ۱۵۱۳۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و سالن ها و زمین های مختلفی را در خود جای داده که البته به نظر می‌رسد زمین تمرینی مناسبی برای پرسپولیسی ها نداشته باشد.

این در حالی است که البته وزارت ورزش به صورت مشروط مجموعه شهدای گمنام را در اختیار پرسپولیس قرار داده و اگر تا یک سال آینده سرخ ها وارد بورس نشوند، مالکیت شهدای گمنام نیز باید به وزارت ورزش برگردد. البته باتوجه به این که بخش بزرگی از فرآیند واگذاری به دست همین وزارت ورزش است، در واقع آن ها هستند که در اجرا یا عدم اجرای این شرط نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

در ماه های اخیر موضوع واگذاری استادیوم به پرسپولیس و استقلال برای افزایش سرمایه این دو باشگاه جهت ورود به بورس، موضوع داغ در فضای رسانه ای و هواداری بود و پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که باید زمین کاظمی به آن ها واگذار شود چرا که هم مجموعه شهدای گمنام امکانات لازم برای تمرین را ندارد و هم پرسپولیس در این سال ها روی ورزشگاه شهید کاظمی سرمایه گذاری کرده است.

حالا سرخ ها دو زمین درفشی فر و شهدای گمنام را در تملک خود می‌بینند و البته باید برای حفظ شهید کاظمی هرچند به صورت اجاره ای تلاش کنند چرا که باتوجه به مصنوعی شدن چمن درفشی فر و فقدان زمین تمرین مناسب در شهرداری گمنام، آن ها نیاز مبرمی به یک استادیوم مجهز دارند.

با این وجود پرسپولیس از طرق مختلف امکان درآمدزایی از این دو مجموعه و توسعه آن ها را خواهد داشت.

قرار است فردا نیز مراحل واگذاری زمین تمرین استقلال نهایی شود و سعادتمند گفته که بهترین خبر ۳۰ سال اخیر را به هواداران این تیم خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4866ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای ستاره خارجی خود برنامه ویژه ای دارد