تاریخ انتشار: 1399/05/14 21:33
کد خبر: 57726

خبر خوش رمضانی برای هواداران استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در خصوص بازگشت داریوش شجاعیان به فیفا نامه زده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال هستیم.
خبر خوش رمضانی برای هواداران استقلال

سعید رمضانی در گفت‌وگویی در ارتباط با شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و تا دقایق دیگر هم آخرین تمرین در تهران پیش از بازی با شهرخودرو، برگزار می‌شود؛ تمام بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی در ادامه در خصوص مصدومان استقلال، تصریح کرد: تنها مصدوم ما علی دشتی است که در حال حاضر به تنهایی تمرینات را دنبال می‌کند. وضعیت مصدومیت او فعلاً مشخص نیست و به تمرینات گروهی اضافه نشده است. زمان اضافه شدن او به صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال پیرامون شرایط شیخ دیاباته مهاجم این تیم، افزود: دیاباته کمی مصدوم است و از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کند. در حال حاضر مصدومیت او جدی نیست و به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی استقلال مقابل شهرخودرو ندارد.

رمضانی در پایان در مورد آخرین وضعیت داریوش شجاعیان، هافبک استقلال که بعد از مصدومیت در نیم‌فصل اول و خروج از لیست تیم، هنوز نتوانسته مجوز بازی در فصل جاری را بگیرد، خاطرنشان کرد: ما به فیفا در خصوص شرایط شجاعیان نامه زده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2755zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمضانی: قائدی نباید به گل دهم فکر کند