تاریخ انتشار: 1399/05/19 10:48
هیچ‌وقت درگیر بستن بازوبند نبودم
کد خبر: 57497

شریفات: ای‌کاش پاشازاده زودتر می‌آمد

وینگر باتجربه تیم شاهین بوشهر معتقد است که مسئولان این تیم باید بلافاصله پس از مشخص شدن وضعیت سرمربی سابقشان تکلیف سرمربی این تیم را روشن می‌کردند.
شریفات: ای‌کاش پاشازاده زودتر می‌آمد

اسماعیل شریفات در آخرین دیدار شاهین با درخشش خود نقش بارزی در پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی ایفا کرد و حالا می‌رود تا در سه دیدار آینده با تکرار همین ‌روند و با کمک سایر عوامل، مانع از سقوط شاهین به دست یک بشود، کاری که بسیار سخت به نظر می‌رسد.

شریفات در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص شرایط شاهین بوشهر گفت: «به نظر من بعدازاینکه "میشو"اعلام داشت که دیگر قصد بازگشت به تیم را ندارد، علی‌رغم اینکه آقای کریمیان زحمات خالصانه بسیار زیادی کشید، باشگاه اگر قصد داشت سرمربی جدیدی به تیم اضافه کند، باید از همان ابتدا این کار را می‌کرد و یک مربی پخته‌ای را مثل پاشازاده بالای سر تیم می‌آورد و اجازه نمی‌داد زمان از دست برود. آنهم برای تیمی که شرایط خاصی را تجربه می‌کند و حتی یک روز را هم نمی‌تواند از دست بدهد.»

شریفات در ادامه افزود: «من معتقدم اگر قرار به ورود پاشازاده بود، وی باید بلافاصله پس از مسلم شدن عدم حضور "میشو" به تیم می‌آمد. چراکه الآن برای کسی مثل من که دوازده سال سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، در این چند بازی اخیر که ایشان هدایت تیم را بر عهده داشته است چیزهای جدیدی یاد گرفته‌ام که تا به حال از زبان هیچ مربی‌ای نشنیده بودم. من فکر می‌کنم ایشان با تاکتیک بسیار خاصی که به آن معتقد است می‌تواند به تیم ما کمک کند، همان‌طور که در اکثر تیم‌هایی که بوده است بر پایه همین شیوه توانسته موفق باشد.»

وی درخصوص اینکه تا چه حد ترس از سقوط در پیروزی مقابل پارس جنوبی جم نقش داشت عنوان داشت: «ما بازیکنان تیم به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر خدای‌نکرده قرار به سقوط تیم باشد، باید بتوانیم از حیثیت تیم شاهین دفاع کنیم و تا آخرین ثانیه‌ای که امیدمان به بقا از بین نرفته است با رقبایمان بجنگیم. الآن با توجه به پیروزی در آخرین بازی کمتر کسی به خودش این اجازه را می‌دهد که ما را سقوط کرده فرض کند، چونکه بازی ما در مقابل پارس را دیدند. ضمن اینکه امتیازات هم به شکلی است در جدول رده‌بندی حتی دو تیم سایپا و ماشین‌سازی که در رده‌های 11 و 12 جدول هستند، خطر سقوط تهدیدشان می‌کند.»

وینگر با اخلاق تیم فوتبال شاهین در ادامه افزود: «به‌هرحال هر تیمی در این شرایط به امید زنده است. من فکر که تیم ما توانایی پیروزی در سه هفته پایانی را دارد. چونکه انصافاً در اردوی تیم آن چیزی که من می‌بینم، بچه‌ها حتی حرفی از سقوط نمی‌زنند و این در حالی است که امیدوارانه به دنبال گرفتن سه امتیاز در هر بازی هستیم که ان‌شاءالله اتفاقات طوری رقم بخورد که درنهایت شاهین در لیگ برتربماند.»

وی درباره اینکه آیا دیگر بازوبند را به مرتضی غلامعلی تبار سپرده است گفت: «مرتضی هم بازیکن بااخلاقی است و هم اینکه سابقه‌اش در شاهین بیشتر از من است. اما من در شاهین به‌هیچ‌وجه درگیر مسائلی مثل بازوبند نمی‌شوم و بیشتر از هر چیزی دوست دارم کار خودم را انجام بدهم و برای تیمم مؤثر باشم.»

شریفات در ارتباط بااینکه تا چه حدی کرونا را در تجربه چنین روزهایی مؤثر می‌داند خاطرنشان کرد: «شما خودتان حساب کنید که ببینید که اختلافات امتیاز در نیم‌فصل اول و دوم تا چه حدی باهم تفاوت دارد. در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن ورق کاملاً برگشت چونکه از مجموع 21 امتیازی که ما حالا داریم 16 امتیاز آن در نیم‌فصل دوم به‌دست‌آمده است. کافی بود در نیم‌فصل اول کمی بهتر عمل می‌کردیم. اما متأسفانه تیم از همان ابتدای ورودش به لیگ برتر دچار مشکلات شد که من به دلیل آنکه خودم حضور نداشتم نمی‌دانم چه کسی مقصر بود.»

شریفات در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند دربازی‌های آینده نقش یک ناجی را برای شاهین ایفا کند گفت: «این نهایت آرزوی من است که شرایط طوری پیش برود که من بتوانم دل این مردم و طرفداران اصیل شاهین بوشهر را شاد کنم. اما من یا هرکسی دیگری که بتواند این نقش را بازی کند هیچ فرقی ندارد و تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شاهین در لیگ برتر بماند، چه با درخشش من یا هر بازیکن دیگر هیچ تفاوتی ندارد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36o6g7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت سپیدرود از شاهین و پاشازاده ثبت شد (سند)